Президент компанії "Міжнародні авіалінії України" Євген Дихне заявив, що його звільнення добивається сам голова Наглядової ради МАУ Арон Майберг.
Про це Дихне розповів в інтерв'ю агенції "Уніан".
За словами Дихне, Майбергу не потрібен професіонал та незалежний ефективний менеджер. Також президент МАУ запропонував поставити питання самому Майбергу про те, чи він є власником компанії.
"Відповідь проста – "червоному" лідеру не важливий професіоналізм, не потрібен незалежний ефективний менеджер. У такого лідера цінується послух, беззаперечне виконання команд", – пояснив Дихне причини того, чому його намагаються звільнити.
Президент компанії розповів, що коли він працював в аеропорту "Бориспіль", у нього з Майбергом були "рівні" бізнес-стосунки.
Дихне заявив, що на момент його призначення МАУ перебували у жахливому фінансовому стані та збитках.
"Я знав, що просто не буде, але мені було обіцяно свободу дій. Це був обман, що стало ясно незабаром. Я такий великий хлопчик, а все ще зачаровуюсь людьми", – сказав він. .
За що Дихне намагалися звільнити
Вперше конфлікт між Дихне та Майбергом стався навесні 2022 року, коли між акціонерами почалися розбіжності.
За словами Євгена Дихне, він відмовився приймати чиюсь сторону і звільнився за власним бажанням.
Проте вже наступного дня його попросив повернутися "парламентер від Майберга", який запевнив, що в компанії все врегульовано.
Наступне "звільнення" ініціював сам Майберг після того, як НАБУ вручило Дихне підозрі у зловживанні службовим становищем.
Тоді президент "Міжнародних авіаліній України" оскаржив своє звільнення у суді.
Хто веде МАУ до банкрутства?
Раніше ми писали, що на бориспільській трасі у Києві з'явився дивний білборд з написом: "Майберг – де зарплати працівників МАУ".
Як розповів політичний блогер та журналіст Юрій Романенко, це означає новий етап боротьби за "головні крила країни", цього разу – між Майбергом та Коломойським.
На його думку, Майберг навмисне веде компанію до банкрутства, створюючи величезні борги та звільняючи топ-менеджмент.
"Сьогодні" також писали, чому МАУ не використовує літаки "Антонова" та розповідали, куди авіакомпанія запускає нові рейси.