Українські авіакомпанії не використовують літаки КБ "Антонов", наприклад Ан-148, для міжнародних перевезень, оскільки в інших країнах не побудовано для них сервісних баз.
Про це в інтерв'ю заявив президент "Міжнародних авіаліній України" Євген Дихне.
За його словами, без розвиненої мережі сервісних баз, яка є, наприклад, у Boeing, забезпечити пасажирські перевезення на постійній основі неможливо.
"Це та історія, яка сьогодні не дозволяє "Антонову" конкурувати з двома найпотужнішими виробниками, що забезпечили світове покриття своїми сервісами, нормативними документами", – сказав Євген Дихне.
Президент МАУ зазначив, що для внутрішніх пасажирських перевезень Ан також навряд чи будуть використовувати, але зовсім не через його технічні характеристики. Все набагато простіше: для авіакомпанії вкрай незручно використовувати літаки різного виробництва для внутрішніх та міжнародних рейсів, оскільки уніфікація флоту – це найважливіший чинник скорочення витрат.
"Тут важливо визначити один або два типи літаків, якими оперуватимуть у компанії. Чи зможе українська компанія організувати на Ан-148 внутрішнє сполучення – складно сказати, можливо, але складно", – сказав глава компанії.
Лоукости підвищують ціни на квитки
Експерти вважають, що авіакомпанії-лоукостери почнуть підвищувати ціни на свої квитки і ера дешевих подорожей добігає кінця.
Причин декілька, але основна – пандемія COVID-19, а також зростання попиту на подорожі влітку 2022 року після відкриття кордонів та скорочення пропускної спроможності авіакомпаній.
А поки лоукостери пропонують нові, дешеві рейси, "Сьогодні" розповідають про нові напрямки з України до Європи та пишуть, що конструкторське бюро "Антонов" побудує п'ять літаків для національної авіакомпанії.