ПриватБанк запускає функцію розпізнавання клієнтів за голосом, вона отримала назву "Голосова біометрія" і увійшла в травневе оновлення застосунку Приват24.
Про це повідомляє пресслужба фінустанови.
Технологія потрібна для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки без додаткових питань.
Як підключити функцію?
Для цього вам потрібна вебверсія застосунку Приват24. Авторизуйтесь і зайдіть до розділу "Профіль клієнта", виберіть опцію "Управління".
Далі потрібно перейти на вкладку "Безпека" і вже там ви знайдете "Голосову біометрію", яка спочатку створить голосовий зліпок, тобто запис вашого голосу, а надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
Що ще є в оновленні?
Окрім голосової біометрії, у оновлення додали розділ "Заощадження", у якому можна відкрити депозити та керувати ними.
Також до застосунку підключили міжнародну платіжну систему Payoneer, яку можна знайти так: меню "Сервіси" → "Перекази" → Payoneer.
В меню "Профіль клієнта" додались опції зміни логіну і оновлення фінансового номеру телефону.
"Сьогодні" також писали, що зміниться у банках з 1 червня, і розповідали, чому ПриватБанк масово повертає клієнтам кошти.