Клієнт українського державного ПриватБанку поскаржився, що банк заблокував його карту через заборгованість за комунальні послуги.
Негативний відгук чоловік залишив на українському порталі Minfin.com.ua.
"Мені заблокували картку ПриватБанку в зв'язку з заборгованістю за комуналку. Тепер не можу зняти зарплату і борг за комуналку зростає. Довелося міняти роботу, де платять готівкою", – написав користувач із ніком Kentstudent.
Автор пише, що через блокування рахунку йому довелося змінити роботу на таку, де зарплату платять готівкою. Він уточнив у коментарях, що йому довелося піти працювати на ринок комірником.
"Зарплатна картка – це був мій єдиний спосіб доходу. А заборгованість з карти списується лише 25% відповідно до закону, а 75% залишається на заблокованій карті. Я б ще зрозумів, якби вони зняли всі гроші. Пару місяців можна позичити. Але це триватиме нескінченно. Зарплату зняти не можеш, за комуналку знімають 25% і решту боргу зростає і грошей немає", – уточнив користувач Мережі.
У ПриватБанку відреагували на незадоволення клієнта фінансової установи – пояснили, що арешт наклала виконавча служба.
"ПриватБанк сумлінно і точно дотримується вимог чинного законодавства України. При надходженні листа про накладення арешту від виконавчої служби банк встановлює обмеження на картки відповідно до вимог чинного законодавства", – відповіли представники банку.
Як вже писали "Сьогодні", в Україні почастішали випадки злому фінансового додатки Приват24 – дедалі більше жертв повідомляють про шахраїв. Одні з найпоширеніших варіантів – фішинг і дзвінки.
Однак часто відбуваються збої і в самому банку, без "допомоги" шахраїв. Так, ПриватБанк самостійно поміняв код доступу до картки одного з клієнтів банку, коли той був за кордоном.