Клієнт українського державного ПриватБанкупоскаржився на безпідставне списання коштів з картки. Негативний відгук чоловік залишив на українському порталі Minfin.com.ua.
За словами клієнта ПриватБанку, протягом тижня з карти списалися кількасот гривень, хоча чоловік не здійснював в цей момент жодних покупок і не розплачувався за послуги.
"На картці було 200 гривень, наступного дня стало мінус 130 гривень. Зателефонував до Привату. Сказали: "Чекай добу". Через добу гроші так і не повернулися", – каже чоловік.
Після цього клієнт банку поповнив картку до 300 гривень. Однак, перевіривши рахунок, виявилося, що чоловік навіть залишився винен 202 гривні.
"Хочу прояснити що картка не кредитна: загнати в мінус ніяк не можна", – заявив потерпілий.
У службі підтримки чоловікові сказали знову чекати добу. Але і через зазначений час гроші на рахунок так і не повернулися.
Списання з картки тривало. Після того, як чоловік поповнив рахунок до 530 гривень, майже вся сума таким же незрозумілим чином зникла.
"Сьогодні було на карті 530 гривень. Розраховуюсь в магазині: недостатньо – на балансі 30 гривень. У транзакціях є операція на поповнення 500 гривень – жодних транзакцій списань. 500 гривень випарувалися і залишилося 30 гривень на картці", – нарікає чоловік.
Після всього цього на цей раз у техпідтримці запевнили, що протягом 11 днів гроші повернуться
Як списувалися гроші з карти:
- На рахунку було 200 гривень;
- Після списання наступного дня – мінус 130 гривень;
- Поповнення картки до 300 гривень;
- Після цього на рахунку залишилося мінус 202 гривні;
- Через добу рахунок був поповнений до 530 гривень;
- Через деякий час 500 гривень списали і на рахунку залишилося 30 гривень.
Магія ПриватБанку
У коментарях користувачі Мережі припустили, що це може бути якась підписка, тому гроші списуються з карти систематично. Інший же користувач сказав, що у потерпілого немає жодних підписок і це звичайний збій програмного забезпечення.
"500 гривень випарувалися. Магія ПриватБанку", – написав один із коментаторів.
Тим часом у самому ПриватБанку попросили клієнта уточнити контакти і пообіцяли розібратися з ситуацією.
Як вже писали в "Сьогодні", в Україні почастішали випадки злому фінансового додатку Приват24 – все більше жертв повідомляють про шахраїв. Одні з найпоширеніших варіантів – фішинг і дзвінки.
Однак часто стаються збої і в самому банку, без "допомоги" шахраїв. Так, ПриватБанк самостійно поміняв код доступу до картки одного з клієнтів банку, коли той був за кордоном.
Більше новин про те, що відбувається в Україні і світі, можна дізнатися з випуску "Сьогодні":