Один з клієнтів державного Ощадбанку поскаржився, що при вході в мобільний додаток Ощад 24/7 у нього почали автоматично підключатися платні послуги.
Свій відгук він залишив на сайті Мінфіну.
За його словами, він довго не міг зрозуміти, чому з його банківської картки регулярно знімають гроші.
"Що за маячня? Заходиш в Ощад 24 – автоматично підключається платна послуга SMS інформування. Я довго не міг зрозуміти – чому знімаються гроші з картки. Відключити її потрібно дзвонити на міський, а там спочатку автовідповідач задає безглузді питання, а потім оператор затягує час, в результаті за розмову знімається сума", – розповів клієнт Ощадбанку.
Що відповіли в Ощадбанку
"Для використання сервісу Ощад 24/7 обов'язкова послуга смс-банкінг. Залежно від тарифного пакета її вартість становить 0 або 7 грн на місяць. Послуга потрібна для отримання одноразових паролів і підтвердження операцій в Ощад 24/7. Що стосується дзвінків до контакт- центру, то дзвінок на номер 0800210800 є безкоштовним", – відповіли в Ощадбанку.
Також читайте новини за темою:
- Державні ПриватБанк і Ощадбанк стали найприбутковішими банківськими фінустановами України. У п'ятірку також увійшли Райффайзен Банк Аваль, ПУМБ і Універсал Банк.
- За підсумками першого півріччя 2021 року члени правління ПриватБанку отримали винагороду на загальну суму в 124 млн грн. Це в 3,4 рази більше, ніж за перше півріччя 2020 року, коли було виплачено 37 млн грн.
- ПриватБанк почав підвищення тарифів на перекази через "Приват24" з 1 грн до 0,5% від суми (не менш трьох і не більше 200 гривень).
А про нещодавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":