Кожен п'ятий житель РФ став купувати на третину більше консервів у 2022 році в порівнянні з минулим роком, а дві третити жителів РФ (63%) стали споживати більше тушонки.
Про це свідчать результати загальноросійського опитування, проведеного російською службою кур'єрської доставки nePochta.
Експерти кажуть, що причин збільшення споживання рибних і мʼясних консервів кілька:
- незабаром літній сезон і збільшиться кількість поїздок за місто, походів тощо, коли виникає потреба в придбанні простих у приготуванні продуктів з тривалим терміном зберігання. Цей чинник називали 59% респондентів, які збільшили споживання консервів цієї весни;
- зростання інфляційних очікувань в умовах економічної невизначеності (71% опитаних вказували цей чинник);
- побоювання зменшення асортименту продуктів і бажання закупитися продуктом про запас, враховуючи, що консервовані м'ясо і риба – продукт з тривалим терміном зберігання, зручний у зберіганні і не займає місце в холодильнику (цей чинник назвали 64% опитаних);
- паніка росіян, які взяли приклад з родичів чи знайомих (26% опитаних).
Ще 22% опитаних стали купувати м'ясні та рибні консерви з тієї причини, що "розсмакували" їх і хочуть споживати їх частіше, тому що вони їм подобаються, додали експерти.
AliExpress масово звільняє росіян
Дочірня компанія найпопулярнішого китайського маркетплейсу у РФ "AliExpress Росія" почала масово звільняти своїх співробітників.
За даними "Відомостей", скорочення проводять у "неактуальних" відділах і вони торкнулися вже близько 40% штату компанії.
Звільнення росіян розпочалися з середини квітня і тривають досі. Найбільше скорочують співробітників, які займалися власними закупівлями компанії.
Їх вважають "неактуальними" через санкції, які наклали на РФ у фінансовому та торговому секторах.
Раніше ми писали, коли росіяни відчують ефект від санкцій, і розповідали, яку лазівку для них закривають іноземні торговельні майданчики.