Рішення Кабміну запровадити держрегулювання цін на пальне допоможе відновити і посилити конкуренцію на ринку АЗС.
Про це позаштатний радник керівника Офісу президента Тимофій Милованов заявив у коментарі агенції Інтерфакс-Україна.
За його словами, програми лояльності призводять до зростання цін на ринку і збільшують доходи компаній більше, ніж в умовах вільної конкуренції. Тому важливо відновити і посилити конкуренцію на ринку АЗС, що буде вигідно і покупцям, і всьому суспільству.
"Держрегулювання – вимушений захід для досягнення цієї мети. Він тимчасовий", – зазначив радник керівника ОП і додав, що його тривалість залежить від переговорів між компаніями та урядом.
"Мережі реагують на такий крок негативно, не сприймають державне регулювання економіки – люди вже звикли до ринкової економіки, і це добре. Вони побоюються негативних наслідків держрегулювання, і з цим я згоден: якщо впроваджувати необережно держрегулювання, можуть бути негативні наслідки. Тому я сподіваюся, що держава і ринок знайдуть спільну мову досить швидко і вийдуть на належний рівень конкуренції", – сказав він.
Нагадаємо, після того, як Кабмін запровадив регулювання цін на бензин і дизпальне, трейдери влаштували демарш, припинивши продавати пальне преміальних сортів і заявивши, що реалізація такого пального із визначеною Кабміном націнкою (7 грн за літр дизелю і 5 грн за літр бензину) є збитковою.
Трохи пізніше мережі АЗС вирішили, що знову продаватимуть преміальне пальне.
У підсумку більшість автомобілістів отримали вигоду: бензин А-95 подешевшав у середньому до 29,01 грн, а ДП – до 27,39 грн/л .