Якщо ви хочете максимально оптимізувати процес отримання та відправки посилок на "Новій пошті", то можете спробувати зробити це онлайн, а саме за допомогою мобільного застосунку.
Про це компанія розповідає на своїй сторінці у соціальних мережах.
Отже, у додатку можна сканувати "карту клієнта", яка з’являється одразу після входу у застосунок, тоді оператор відділення зможе побачити усі ваші відправлення, які перебувають у відділенні і не потрібно називати навіть номер накладної.
Також у додатку можна:
- створити електронну накладну дуже швидко. Це також знижує ймовірність помилки при оформленні; Щоб скористатися цією послугою, у головному меню оберіть розділ "Створити посилку";
- оплатити доставку та інші послуги "Нової пошти";
- налаштувати автосписання у додатку, аби не шукати готівку, чекати решту чи витягати картку з гаманця;
- розрахувати вартість посилки;
- знайти працююче відділення і дізнатись графік його роботи.
Затримки посилок
Такі послуги особливо актуальні у час війни, коли виникає безліч проблем із логістикою.
У "Новій пошті" визнали, що не можуть дотримуватись довоєнних термінів доставки посилок через безліч ускладнень.
За словами представника компанії, відправлення в межах міста в середньому доставляється за 2 дні, а в села – до 5 днів.
Значно подовжилась доставка на дорогах через зруйновані шляхи, мости і блокпости. Також змінилась робота відділень, з міркувань безпеки, під час повітряної тривоги працівники мають зачинити його і пройти в укриття разом з відвідувачами.
"Сьогодні" також писали, як працює кур’єрська доставка під час війни, і розповідали, як "Нова пошта" і "Укрпошта" віддають посилки.