Пасажир "Укрзалізниці", який придбав досить дорогий квиток (ціна – понад тисячу гривень) у СВ, поскаржився на умови у вагоні.
Про це чоловік розмістив пост у Facebook.
За словами пасажира, він подорожував зі Львова у Маріуполь і дорогі квитки у вагон з підвищеним комфортом купив спеціально, оскільки в дорозі йому довелося бути понад 28 годин.
"Та виявилося що мої мінімальні очікування до комфорту у вагоні СВ в 2022 році виявилися занадто завищеними. Просте очікування наявності електричних розеток у купе зазнало краху", – йдеться у відгуку.
Тоді чоловік вирішив пошукати розетки в коридорі, однак напруга у них була лише 110 В, що надзвичайно мало для повсякденних потреб, наприклад заряджання девайсів.
Розетка з напругою 220 В у вагоні знайшлася, однак була розміщена просто біля туалету.
Що відповіли в "Укрзалізниці"
Представники "Укрзалізниці" відреагували на відгук і перепросили за незручності під час поїздки.
У чоловіка попросили детальну інформацію про номер його потягу та вагона і пообіцяли, що передали скаргу до відповідального підрозділу.
"Наразі Укрзалізниця поступово оновлює парк рухомого складу. На сьогодні ми вже отримали нові пасажирські СВ-вагони", – написали представники компанії.
Послуги "Укрзалізниці"
Раніше ми створили для вас перелік цікавих, однак не дуже відомих послуг перевізника, якими може скористатися кожен пасажир.
Серед цих послуг є як безплатні, так і платні. За гроші можна скористатись камерами схову, багажним відділенням, залом очікування підвищеного комфорту та кімнатою відпочинку.
А безкоштовно можна почекати у загальному залі вокзалу.
"Сьогодні" також писали, як вигідно придбати залізничні квитки і в які дні їх продають дешевше.