Упродовж 10 місяців клієнт Ощадбанку потерпає від систематичного списання грошей за обслуговування рахунку.
Як розповів чоловік у відгуку на сайті "Мінфін", суми стягують одразу за двома тарифами.
"Численні наші звернення залишаються без відповіді. Глуха стіна", – обурився клієнт.
За його словами, до фінансової установи вже писали чимало звернень з проханням скасувати подвійну тарифікацію. Чоловік також попросив представників банку відреагувати на останнього електронного листа, який він їм відправив.
Що відповіли у банку?
У службі підтримки Ощадбанку відповіли на відгук клієнта. Там припустили, що комісію знімають за обслуговування неактивного рахунку.
"Для уникнення списання комісії варто один раз протягом року провести будь-яку операцію або поповнення", – повідомили у банку.
Водночас якщо комісія за обслуговування рахунку передбачена тарифним пакетом, то за незгоди з такою сумою клієнт має право закрити рахунок відповідно до договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО).
Нововведення від Ощадбанку
Ощадбанк зробив можливим вхід до застосунку "Ощад 24/7" через повідомлення у месенджері Viber. Така опція з’явилась, оскільки в частково захопленому окупантами Херсонському регіоні є проблеми з мобільним зв’язком українських операторів.
Для цього необхідно зателефонувати по вебдзвінку в контакт-центр, і банк змінює відправлення СМС на Viber. Водночас у чатботі банку в Viber доступні усі можливі функції.
Клієнти можуть скористатися усіма 34 функціями, що передбачені в застосунку. Зокрема:
- перевірити баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- керувати лімітами;
- оформити страховку;
- здійснювати перекази та платежі;
- дізнатись адресу найближчого відділення/банкомату тощо.
"Сьогодні" писали, які прогнози щодо кредитування дали в НБУ та чому українка не змогла сплатити кредит через термінал ПриватБанку.