Ощадбанк зробив можливим вхід до застосунку "Ощад 24/7" через повідомлення у месенджері Viber.
Про це розповів керівник виконавчого апарату обласної ради Херсонщини Юрій Соболевський, оскільки у частково захопленому окупантами регіоні є проблеми з мобільним зв’язком українських операторів.
"Для цього необхідно зателефонувати по вебдзвінку в контакт-центр, і банк змінює відправлення СМС на Viber", – розповів Соболевський. Він подякував керівництву банку.
Пресслужба банку також повідомляє, що компанія запустила чатбот у Viber, і в ньому доступні усі можливі функції.
Клієнти Ощадбанку можуть скористатися 43 функціями, зокрема:
- перевірити баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- керувати лімітами;
- оформити страховку;
- здійснювати перекази та платежі;
- дізнатись адресу найближчого відділення/банкомату тощо.
Ощадбанк готує зміни за кредитами
Раніше у фінустанові розповіли, що планують реструктуризацію проблемних споживчих кредитів, які були видані до 24 лютого 2022 року.
До вирішення цього питання закликають долучитися і владу, оскільки вважають безпрецедентною нинішню ситуацію для банків та для позичальників. Тому боржникам спробують полегшити тягар. Зокрема, це стосується українців, які тимчасово виїхали з країни і не можуть погашати кредити вчасно або робити це у повному обсязі.
"Сьогодні" писали, які прогнози щодо кредитування дали в НБУ та чому українка не змогла сплатити кредит через термінал ПриватБанку.