Клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що одного дня виявила всі свої рахунки в особистому кабінеті заблокованими.
Про це жінка написала відгук на спеціалізованому сайті "Мінфін".
Тоді українка звернулася до банку через онлайн-чат і дізналася, що ПриватБанк вирішив розірвати з нею договір, і щоб забрати гроші, вона повинна особисто з'явитись у відділення.
"Але вся проблема в тому, що це просто фізично неможливо. Зараз точаться бойові дії, я живу на окупованій території. Проїхати до працюючого банку немає жодної можливості, і знаючи про це, банк вирішив привласнити собі мої гроші", – впевнена клієнтка.
За її словами, на картках були лише її особисті кошти і жодні краплі кредитних.
Що відповіли у банку?
Представники ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що у своїй роботі фінустанова спирається виключно на закон та вимоги НБУ.
Клієнтці відповіли, що її обслуговування у банку обмежене і додатково їй надішлють офіційну відповідь з цього приводу.
"Вам необхідно звернутися до найближчого відділення банку з зазначеним у листі переліком документів та заявою про перерахування коштів на рахунок, відкритий в іншому банку", – запропонували жінці.
Нові картки в "Приват24"
Після перемоги України на "Євробаченні" ПриватБанк випустив нові патріотичні дизайни для віртуальних карток з групою Kalush Orchestra.
Змінити зовнішній вигляд своєї картки можна в її налаштуваннях через програму "Приват24", користувачам доступні дизайни з легендарною панамкою Олега Псюка та рядками з переможної пісні "Стефанія, мамо".
"Сьогодні" раніше писали, що ПриватБанк змінює умови кредитування, і розповідали про його нову акцію.