Клієнт Monobank розповів, що не може вивести особисті кошти з рахунку вже майже пів року.
Про це він написав відгук на спеціалізованому сайті "Мінфін".
В історії йдеться про те, що у вересні банк з якихось причин заморозив особисті кошти у розмірі 10 тис. грн, а на заяви про виведення грошей з рахунку відповіді клієнт так і не отримав.
Чоловік розповідає, що 24 грудня Monobank відмовився від співпраці з ним, наче "у подарунок на Різдво".
"Співробітники Monobank наприкінці кожного листа пишуть "з повагою" та про яку повагу може йтися, якщо мене ігнорують та я по годині-дві вишу на гарячій лінії без відповіді?!" – обурився автор відгуку.
Тоді чоловік знову написав заяву на повернення своїх 10 тисяч і йому пообіцяли, що 5 числа кошти будуть перераховані на його рахунок, та нічого не відбулося.
Клієнту довелось телефонувати на гарячу лінію майже кожного дня і лише 25 числа отримав відповідь про те, що його гроші і далі перебувають у Monobank, на резервному рахунку.
"Зараз написав чергову заяву на повернення коштів та чекаю "три робочих дні". Мої "три робочих" тривають уже п’ятий місяць. П’ять місяців Monobank утримує мої кошти", – йдеться у відгуку.
Співробітники Monobank у відповідь на скаргу пообіцяли усе перевірити та написали чоловікові в особистому повідомленні.
Нові банкомати Monobank
Незабаром у мобільного банку з’являться перші банкомати та термінали. Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський.
Гороховський також показав, як виглядатимуть пристрої і розповів, що кожен банкомат матиме ім’я, як у котика. Наразі таких "котоматів" три – Рижик, Доббі та Царапка.
Усі банкомати мають котячі вушка зверху та пофарбовані у фірмовий колір Monobank – чорний.
Раніше ми також писали, як оформити пластикову карту "єПідтримка" в Monobank та розповідали, яка у банку комісія за переведення з картки на картку.