Від клієнтів Monobank надійшло декілька скарг про те, що банк без причини блокує їхні кошти на рахунках, мотивуючи це перевіркою.
Про це люди залишають відгуки на сайті Мінфін.
4 жовтня користувач із нікнеймом DmitryyLom написав, що отримав гроші, працюючи фрилансером, а Monobank заблокував їх.
Навіть після того, як чоловік надав докази, що це була законна угода, відповіді поки не отримав.
"Працюю фрілансером, зайшли гроші на карту – Monobank іх заблокував, надав усі докази чесних угод – відповіді 0. Оцінка 0. Не використовуйте Monobank. Прилаштовують гроші собі", – пише чоловік.
Ще один клієнт банку запевняє, що його кошти заблокували без причин для перевірки, але жодних термінів розблокування він не отримав.
"У мене заблокували більше 1 тис. євро. У знайомої теж 32 тис. гривень вже більше місяця, і жодної реакції. Не рекомендую зберігати особисті кошти в цьому банку. Тому що вас обов'язково обмануть", – йдеться у відгуку.
Останній відгук було залишено ще 30 вересня. Чоловік написав, що після покупки в інтернеті на суму 8214 грн Monobank заблокував усі його кошти, яких на карті було понад 160 тис. грн.
Після цього клієнт зателефонував у службу підтримки, де йому заявили, що рахунок заблоковано, оскільки вони перевіряють походження платежу.
"Я пояснив, звідки і ким здійснено платіж, і що готовий показати докази угоди на платформі, оскільки там все фіксується. На що мені відповіли, що цього не треба і вони хочуть зв'язатися з відправником цих грошей і отримати підтвердження походження коштів від нього", – пише чоловік.
Відправник коштів не виходить на зв’язок, а у банку обуреному клієнту сказали, що розблокують картку лише після його відповіді.
"Чому банк блокує всі мої кошти, коли я пояснюю походження цього платежу і готовий надати скріни угоди з платформи з цього платежу?"
Що відповіли у Monobank
У останньому випадку банк приніс вибачення та пообіцяв клієнту, що якнайшвидше зв’яжеться з ним. На сайті позначено, що проблему вирішено.
А от фрилансеру, якому заблокували рахунок, у Monobank відповіли вирізкою з закону.
"Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій). Для встановлення правомірності переказу. Банк за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи".
Також у Monobank пообіцяли якнайшвидше відповісти.
Раніше співзасновник Monobank Олег Гороховський анонсував, що у банку з’являться нові послуги, зокрема можливість здійснювати операції за допомогою QR-коду.
Також Monobank незабаром планує відкрити свою мережу банкоматів, як вони виглядатимуть, дивіться в матеріалі.