Клієнт "Нової пошти" поскаржився, що йому безпричинно відмовили в компенсації, і навіть звинуватив компанію в крадіжці.
Про це чоловік написав відгук на своїй сторінці у Facebook.
За його словами, він регулярно надсилає "Новою поштою" досить дорогі посилки, з доставкою по 3-5 тисяч грн та обов'язково їх страхує.
"Я реально не очікував, що на "Новій пошті" мене обкрадуть! Посилку розкрили, витягли найцінніше і запхали скопом назад! Дорогою посилки купа місць, де сліпі зони біля камер, звичайно, на камерах вони не засвітилися!" – пише клієнт.
Далі українець розповідає, що йому не пропонували зробити опис вмісту, не оглядали посилку та не пропонували цього зробити.
"Прийняли посилку з круглою сумою як так і треба, гроші за страховку взяли, а тепер мене мало не в шахрайстві звинувачують", – йдеться у відгуку.
Що відповіли у "Новій пошті"?
У компанії підтвердили, що у компенсації клієнту справді відмовили.
Щоб клієнт зрозумів причину, йому запропонували надати письмову відповідь від відділу компенсацій і навіть відеоматеріали, на основі яких ухвалювалося рішення.
"Нова пошта" видаватиме гроші авансом
25 січня поштовий оператор запустив нову послугу – "Факторинг післяплати".
Її суть у тому, що продавець може отримати гроші за свій товар раніше, ніж покупець отримає посилку та сплатить за неї.
Працює ця послуга завдяки платіжній системі "НоваПей". Для бізнесу ця послуга звичайно ж не безкоштовна, її вартість – 0,2% суми авансу.
"Сьогодні" також писали, яку ще послугу запустила "Нова пошта", і розповідали, як відстежити свою посилку у дорозі.