Під час війни поштові оператори Нова Пошта та "Укрпошта" були змушені перебудувати свою роботу майже в усьому. Довелося закрити деякі відділення та поштомати, а графік тих, що працюють, сильно змінити.
"Сьогодні" розповідають, як отримати посилку у відділенні під час війни.
Представники "Нової пошти" запевнили нас, що правила видачі посилок не змінились під час воєнного стану. Вам також потрібен номер накладної і документ, що посвідчує особу.
"Правила компанії не змінюються, все працює, як і раніше, тільки логістика перебудовується, щоб працювати далі, де це можливо і безпечно", – відповіли в "Новій пошті".
В "Укрпошті" також наголосили, що нічого не змінюється у процесі отримання посилки.
Якщо відправлення хоче отримати не одержувач, а хтось інший, то це можливо за таких умов:
- Клієнт повідомив номер штрихкодовий ідентифікатор (ШКІ), ПІБ та телефон отримувача.
- Прізвище одержувача збігається з прізвищем особи, яка бажає отримати.
"Нова пошта" повернула кур'єрське доставлення
Наприкінці березня компанія оголосила, що повертає популярну серед українців послугу – кур'єрське доставлення та забір посилки.
Зазначається, що граничний час виклику кур'єра відрізняється залежно від населеного пункту – на годину менше, ніж у відділення.
Тариф залишився тим самим: плюс 30 грн до тарифу за доставлення посилки у відділення. А працюють кур'єри щодня, без вихідних.
"Сьогодні" також писали, як легко знайти відкрите відділення "Нової пошти" і як тепер працюватиме Rozetka.