"Нова пошта" відновлює надання послуги кур’єрської доставки та забору товару.
Про це компанія повідомила на офіційному сайті.
"Відтепер можна викликати кур’єра на забір вашого товару у зручне для вас місце, а ваші клієнти зможуть отримати замовлення там, де зручно для них: у відділенні, у поштоматі або на адресу",- зазначається в повідомленні.
Зауважте, що граничний час виклику кур’єра відрізняється залежно від населеного пункту, а актуальний графік можна переглянути тут.
Тариф на кур’єрську доставку
"Нова пошта" наголошує, що тариф на кур’єрську доставку залишився таким, яким був перед початком повномасштабного вторгнення – плюс 30 грн до тарифу за доставку посилки у відділення.
Також компанія зазначає, що кур’єрська доставка працюватиме щодня без вихідних, однак на одну годину менше, ніж відділення.
Кур’єри не працюватимуть під час оголошення повітряної тривоги (зупинятимуться і заходитимуть в укриття), а також під час комендантської години.
Клієнтів попереджають, що у зв’язку з ситуацією в країні час доставки може зміщуватися на добу-дві.
Як знайти потрібне відділення
Через ведення активних бойових дій деякі відділення Нової пошти вимушені призупинити свою роботу, і це викликає складнощі у клієнтів.
Для того, щоб українці могли швидко знайти працююче відділення і дізнатись графік його роботи, компанія запустили чат-бот у месенджері.
Знайти чат-бот можна за посиланням, а працює наразі вже понад 1800 відділень компанії.
"Сьогодні" також писали, у які країни "Нова пошта" відправляє посилки, і розповідали, як тепер працюватиме Rozetka.