Клієнт ПриватБанку розповів, що термінал забрав у нього гроші, які він хотів покласти на картку, але на рахунок вони так і не надійшли.
Про це чоловік написав відгук на спеціальному сайті "Мінфін".
Обурений користувач пише, що 1 листопада у терміналі ПриватБанку поповнював свою картку на понад 51 800 грн, але саме у цей момент стався збій у системі.
"Під час поповнення відбувся збій та термінал вилучив суму 51 800 грн, кошти на карту не надійшли. Прошу відповідальних осіб відреагувати, розібратися у цьому питанні і перевести кошти якомога швидше, в силу життєвої ситуації, яка в мене склалася, час відіграє дуже важливу роль!", – пише клієнт.
Що відповіли у ПриватБанку
Співробітники Приватбанку залишили свою відповідь під відгуком і пообіцяли розібратися у цьому питанні.
Для того, щоб з’ясувати, чи надійшли описані кошти у термінал, банк проведе інкасацію терміналу.
"Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитися в тому, що кошти не були видані, та визначити їхню суму", – написала служба підтримки.
Як працюватимуть банки у "червоній зоні"
Співробітники ПриватБанку та Ощадбанку в ексклюзивному коментарі "Сьогодні" розповіли, що фінансові установи перебувають у списку винятків.
А це означає, що для відвідування відділення не потрібен ні ПЛР-тест ні довідка про вакцинацію, проте про маски та дистанцію забувати не варто – ці правила залишаються в силі.
"Сьогодні" також писали, що ПриватБанк запускає нову послугу з переказу грошей, яка допоможе українським заробітчанам.