На полицях російських магазинів зʼявилися сухпайки армії агресора. Однак законом РФ їх комерційна реалізація заборонена, про що свідчить і напис на упаковці.
Відповідні фото користувачі публікували у соціальних мережах.
Так, одна з торгових точок в Росії виставила коробки з сухпайками у відділі з продуктами харчування.
Вартує товар росіян 246 рублів (83,64 грн орієнтовно), а на самій упаковці зазначено "Не для продажу".
Коробки в основному заповнені хлібцями, кашами, овочевими та м'ясними консервами, сушено-в'яленою рибою, пакетиками з фруктово-ягідними концентратами і повидлом, шоколадом. Також там є по порції чаю, кави, цукру, солі та перцю, розчинних вершків.
У сухпайки, крім продуктів, можуть входити пігулки для дезінфекції води, сірники, серветки для рук, портативні розігрівачі, пластмасові столові прилади.
РФ штучно підтримує курс рубля
Економіка Росії переживає неабиякий спад, західні санкції буквально руйнують її. Не оминуло це й валюту агресора: попри те, що влада РФ штучно підтримує рубль, на чорному ринку він вже фактично нічого не вартує, значно знецінившись.
За інформацією чиновника міністерства фінансів США, російська економіка занурюється в рецесію (уповільнення темпів зростання) та інфляцію.
Росія підтримує курс рубля у різний спосіб, зокрема:
- наказує експортерам обмінювати 80% своєї валютної виручки на рублі;
- забороняє російським брокерам продавати цінні папери;
- забороняє резидентам Росії здійснювати банківські перекази поза Росією.
"Ці кроки штучно спонукали попит на рубль. Проте його купівельна спроможність підірвана різким зростанням цін у Росії. А останніми тижнями з'явився чорний ринок для обміну російської валюти на іноземну. І на ньому рубль значно знецінився", — зазначили аналітики CNN.
Раніше ми розповідали, як росіяни торгують нижньою білизною з зображенням України та сірниками з українською символікою втридорога.
Нагадаємо, що через вторгнення в Україну проти Росії застосували жорсткі санкції. Це спонукало великі компанії виходити з російського ринку і, відповідно, викликало дефіцит таких "необхідних" речей, як іграшка "Акула" з IKEA чи товари з McDonald’s.