Кабмін домовився з продавцями бензину. Як це вплине на ціни? (оновлено)

10 березня, 13:26

Ксенія Капустинська , Олександр Панченко

В Україні посилять боротьбу з нелегальними заправками, які продають "бодягу"

"Джентльменські домовленості" між Кабміном і провідними трейдерами ринку пального допоможуть стримати ціни на бензин, але ефект буде тимчасовим. За домовленістю з урядом, "білі" продавці пального погодилися притримати ціни в обмін на боротьбу з тіньовими виробниками пального.

Реклама

В уряді розраховують, що стабілізація цін відбудеться вже в кінці березня, заявив прем'єр-міністр Денис Шмигаль. А про суть компромісу сайту "Сьогодні" розповів заступник директора Науково-технічного центру "Психея" Геннадій Рябцев.

"Суть компромісу – уряд посилює боротьбу з "бодяжниками", які набирают силу, трейдери поки припиняють підвищення цін на пальне. Якщо вплив тіньового сектору вдасться послабити, споживачі почнуть заправлятися на легальних АЗС, і трейдери зможуть компенсувати втрати від непідвищення роздрібних цін за рахунок збільшення обсягів продажів", – роз'яснив Рябцев.

Шмигаль якраз сьогодні, 10 березня, анонсував посилення заходів з боротьби з незаконним обігом пального. Зокрема, голову уряду дав такі доручення:

  • АМКУ повинен провести перевірку продавців;
  • Митна служба, Держпродспоживслужба та Держекоінспекція повинні надати плани лабораторних досліджень якості пального і запропонувати варіанти створення державної системи контролю;
  • поліція, ДФС і ДСНС будуть активніше шукати нелегальних виробників і трейдерів, водночас у співпраці з представниками "білого" ринку.

"Ми говоримо з представниками АЗС, а також проводимо роботу з ліквідації нелегальних заправок. За моїм дорученням вже працюють відповідні регіональні комісії, і я впевнений, що найближчим часом ми побачимо результат їхньої роботи", – сказав Шмигаль.

Читайте також: Взяти АЗС "на гарячому": чому активізувалися тіньові продажі пального

До речі, згідно з дослідженням консалтингової групи "А-95", у 2020 році в Україні працювали 24 нелегальних підприємства з виробництва пального з місячним обсягом переробки 30-35 тис. тонн. Директор групи Сергій Куюн оцінює сукупні втрати бюджету від діяльності нелегального сегмента ринку пального за 9 місяців 2020 року в 9-15 млрд грн (1-1,5% доходів скарбниці).

Реклама

А про те, де зараз дешевше заправитися в Україні, дізнавайтеся у спеціальному матеріалі сайту "Сьогодні" – Ринок пального: чому ціни зупинилися і чи чекати нового стрибка.

Як нафтові котирування впливають на вартість бензину в Україні, дивіться у відеодуелі експертів:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти