Пасажирка "Укрзалізниці" поскаржилась на жахливий сервіс продажу квитків і заявила, що їй довелось їхати без проїзного документу.
Про це жінка залишила відгук у Facebook.
"Це просто ад!" – пише обурена клієнтка.
Обурена користувачка написала, що зранку їхала в аеропорт та вирішила купити квиток в автоматі, оскільки у самих вагонах не працює безконтактна оплата.
"На пероні побачила тучу людей і один вагончик. Прийшла до автомату, а там немає паперу для друку квитків. Безконтактна оплата не працює, за готівку купити не можна", – розповідає пасажирка.
Через це, жінці довелося їхати до Борисполя без квитка і планувала купити його вже на місці.
"Мені запропонували купити вже в Борисполі, де була ще одна велика черга, бо там автомату навіть немає. Ну і окрема увага до того, що вони пускають один вагончик, люди стояли усюди, по вагону, бо не було місць. І це я вже мовчу про карантинні обмеження", – йдеться у пості.
Нові карантинні обмеження для проїзду у потягах "Укрзалізниці" вступають в силу з 21 жовтня 2021 року.
Вони передбачають, зокрема, наявність сертифікату про вакцинацію від коронавірусу або негативний ПЛР-тест.
Однак не кожен документ про вакцинацію підходить для проїзду в потязі, які сертифікати дають право на проїзд – в матеріалі.