Після скандалу з пошкодженням посилки за пів тисячі гривень "Нова пошта" почала збирати відгуки, що вказують на проблеми, з якими стикалися клієнти.
Про це повідомила пресслужба компанії.
"Серед них ми оберемо ТОП-10, які вирішимо якомога швидше! Ми готові до конструктивної критики, а наші менеджери – до відправлення подарунків за найбільш конструктивну критику", – йдеться в повідомленні.
Зокрема, "Нова пошта" пропонує своїм клієнтам таке:
- чітко описати проблему і варіанти, як її можна вирішити;
- надіслати пропозиції, як поліпшити або змінити продукти і сервіси "Нової пошти". Але, як зазначили в компанії, вони мають бути реалістичні;
- якщо "Нова пошта" допустила помилку – розповісти, що компанія може зробити, щоб претензій до сервісу не було.
Раніше повідомляли, що "Нова пошта" знищила посилку за 2800 доларів.