У планах Одеси – нова автомагістраль "Хаджибей-2"

В Одесі згадали про проект пустити фури в порт по новій дорозі в об'їзд будинків

Одеські чиновники замислилися про будівництво нової дороги до порту в об'їзд житлових кварталів. Після низки пікетів жителів районів, через які регулярно їздять навантажені фури, можновладці повернулися до проекту будівництва автомагістралі "Хаджибей-2", яка мала вести в гавань, минаючи території з житловою забудовою.

З початку літа жителі мікрорайону Пересип і приміського села Усатове неодноразово перекривали проїжджу частину, вимагаючи змінити маршрути великовантажного транспорту подалі від їхніх будинків. За даними муніципалітету, магістраль "Хаджибей-2", як і нині існуюча Хаджибейська дорога, має з'єднати Об'їзну дорогу з Сухим портом через пустирі – поля зрошення.

Реклама

"Був проект 10 років тому про будівництво дороги "Хаджибей-2". Ціна питання, якщо говорити на той час, була майже 150-160 млн грн, і потім мільйонне місто забуло б про цю проблему. На жаль, ми не можемо знайти сьогодні розуміння з нашим портом", – заявив мер Одеси Геннадій Труханов, закликавши підлеглих організувати офіційну зустріч для обговорення проекту.

За словами політолога Ярослава Католика, повернення до проектів попередників навряд чи пов'язане з прийдешніми виборами, хоча не варто виключати і вірогідність особистої зацікавленості в проекті. Наш співрозмовник підкреслює, що нова дорога за планом вестиме на той самий транзитний майданчик, що й існує.

"Для перевізників заплатити штраф набагато вигідніше, ніж платити ті суми, які вимагає приватний транзитний майданчик, – каже Католик. – Якби був альтернативний проїзд до порту або на транзитному майданчику встановили більш розумну суму за в'їзд, проблем би не було".

Також залишається відкритим питання, що змусить вантажівки їхати новою дорогою, а не через житлові квартали по-старому.

"Ми бачимо, що відбувається з асфальтом під перевантаженими вантажівками, – пояснює нам архітектор Марія Смирнова. – Але потрібно буде залучати поліцію, контролюючі органи. Тут все впирається в систему управління містом. Якщо не буде якісного контролю, сенс цієї дороги буде втрачений, вантажівки і надалі ходитимуть як їм зручніше".

До речі, все частіше активісти та архітектори пропонують куди більш радикальне вирішення проблеми співіснування з портом: винести транспортний вузол за територію міста.

Реклама

"Потрібно думати не масштабами Одеси, а масштабом одеської агломерації, сприймати і Південний, і Чорноморський порти як наші. Потрібно правильно розподілити між ними потоки, залишивши в Одесі військовий і пасажирський порт, а інші спеціалізувати за вантажами, щоб не дублювати функції", – вважає голова Асоціації архітекторів Одеси Володимир Халін, відзначаючи, що цей проект вдасться реалізувати не скоро.

ОСТРОВИ В ЗАТОЦІ І ПІДЗЕМКА

Повернення одеських чиновників до старого проекту спонукав "Сегодня" згадати про інші амбітні плани, які так і не втілили в життя. Так, один з попередників мера Одеси Труханова пропонував побудувати міст, який би з'єднав мікрорайони Лузанівку і Пересип навпростець через Одеську затоку, а навколо шляхопроводу насипати штучні острови. Також політиків неодноразово відвідувала ідея будівництва в місті метро, але до створення конкретних здійсненних проектів ні у кого руки так і не дійшли.

"Ще був проект, щоб Трасу здоров'я перетворити на звичайну міську дорогу, що прямує паралельно з Французьким бульваром. Це було в ті часи, коли розпродали землю на схилах біля моря", – згадує політолог Геннадій Чижов.

Нагадаємо, служба автодоріг Київської області за результатами тендерних процедур уклала договір з проектною організацією на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва концесійної автодороги Київ – Біла Церква. Як повідомили в "Укравтодорі" будівництво планується на ділянці від діючої кільцевої дороги до транспортного вузла Біла Церква (Північна) на дорозі М-05.

Реклама

Раніше Порошенко показав відео нової траси, яка поєднала Запоріжжя і Дніпро.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,01
52,01
52,01
25,48
54,49
54,04
50,60
27,58
57,79
56,79
56,68
28,29
57,94
56,41
54,92
26,76
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,59
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
52,99
50,81
26,24
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64181.11

Dogecoin (DOGE)

0.16

Ethereum (ETH)

3179.22

Litecoin (LTC)

81.56

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти