У Харківському аеропорту частина пасажирів не змогла потрапити на свій рейс до Туреччини, тому що їм не вистачило місць у літаку авіакомпанії SkyUp.
Про це в соцмережах розповіла одна з постраждалих туристок.
"Літак вже полетів. Авіакомпанія SkyUp. Ми гойдаємось вже хвилин 40 точно. Директор до нас не виходить, зворотний зв'язок ніякий не дає, каже: "Роз'їжджайтеся по домівках. Квитків продано більше, ніж є місць на борту. Ми якось будемо вирішувати це питання, але ви не полетите", – розповіла вона.
Пізніше людей попросили заповнити заяви на ім'я представника SkyUp. Їм пообіцяли виліт наступним рейсом, спочатку о 8 ранку, а потім об 11. Але вже два літаки заповнені і полетіли.
Відзначимо, що авіакомпанія SkyUp, продала на рейс 210 квитків, хоча на борту літака було лише 189 місць. Подібна практика є традиційною під час авіаперевезень – це овербукінг. Авіакомпанії продають квитки з розрахунком на те, що близько 10% пасажирів можуть не з'явитися на рейс.
В авіакомпанії SkyUp заявили, що всіх пасажирів, які не змогли вчасно вилетіти, доставлять до Туреччини іншими рейсами. 26-ти пасажирам запропонували альтернативні варіанти дістатися до Анталії. З них 24 людини сьогодні вилетіли з пересадкою в Стамбулі. Ще двоє пасажирів планують поміняти дати рейсів.
У прес-службі SkyUp заявила, що компанія була змушена відправити до Харкова борт з кількістю посадочних місць меншим. Оскільки вночі рейс з грецького Іракліона не зміг приземлитися в Одесі через грозу і зливи, і літак перенаправили на посадку в Кишинів. У зв'язку з цим були внесені зміни в цілий ланцюг рейсів. В результаті до Харкова прилетів борт не на 215 осіб, а на 189.
Раніше ми повідомляли, що авіакомпанія МАУ проведе власне розслідування через десятки пасажирів, які не змогли відправитися до Туреччини. Вони застрягли в "Борисполі".