Німеччина створює потяг на водні: що відомо про екологічну новинку

25 листопада 2020, 17:49

Ігор Тимофєєв Ігор Тимофєєв

Siemens Mireo Plus H вирізнятиметься високим ККД і зможе розвивати швидкість до 160 км/год

Siemens Mireo Plus H

Siemens Mireo Plus H

У Німеччині технологічний холдинг Siemens і державний залізничний концерн Deutsche Bahn мають намір створити працюючий на водні екологічний регіональний потяг.

Реклама

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Потягам буде забезпечена інфраструктура – виробництво зеленого H2 шляхом електролізу і мобільну заправку, а протягом 2024 року вся ця техніка буде випробувана в реальних умовах.

Siemens Mireo Plus H стане водневим варіантом потяга нового покоління. А завданням проєкту буде відпрацювання механізму заміни дизельних локомотивів, що використовують у Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги CO2, на водневі потяги, що виділяють всього лише водяну пару.

"У Німеччині водневі потяги використовуватимуть в регіональному сполученні, оскільки маршрути потягів далекого прямування повністю електрифіковані, – підкреслив Ельмар Цайлер, який очолює в компанії Siemens Mobility підрозділ приміських і регіональних потягів. – В інших країнах це не завжди так, тому там такі потяги можна буде експлуатувати і на далеких дистанціях".

Реклама

Читайте також: Авто на газу без викидів: наближається ера водневих автомобілів

Водневий потяг Siemens буде створений на платформі Mireo. Це – нове покоління електропотягів концерну, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року, вони йдуть на зміну моделі Desiro.

В тренді
Податковий ліміт на посилки з-за кордону знову змінять: за що заплатимо

Довідка "Сьогодні"

Mireo – новітній потяг, націлений на енергоефективність і низьку вартість життєвого циклу. Водневий варіант, який отримає приставку Plus H, відрізнятиметься високим ККД і зможе розвивати швидкість до 160 км/год, а нова, інноваційна технологія забезпечить заправку всього за 15 хвилин – приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу. Дальність пробігу Mireo Plus H становитиме 600 кілометрів.


Справедливості заради зазначимо, що в Німеччині вже їздять потяги на водневих паливних елементах. Це – модель Coradia iLint виробництва французької компанії Alstom. Два передсерійні потяги ще з вересня 2018 року почали регулярно возити пасажирів між містами Бремерферде, Куксгафен, Бремергафен і Букстегуде в федеральній землі Нижня Саксонія на північному заході ФРН. Вони розвивають швидкість в 140 км/год і заправляються за 15 хвилин.

Реклама

Нижня Саксонія замовила 14 серійних водневих потягів від Alstom, а федеральна земля Гессен замовила Alstom одразу 27 водневих потягів, які планується здати в експлуатацію до кінця 2022 року.

Раніше сайт "Сьогодні" писав, як пройшли випробування першого в світі літака на водневому пальному Рiper Malibu.

Також нагадаємо, що корпорація Airbus компанія вирішила не економити на розробках, тому створила концепцію трьох моделей літаків з водневими двигунами.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти