Білоруська компанія відремонтує 15 км траси Київ – Одеса за 0,7 млрд грн

24 вересня 2018, 22:54

Роботи триватимуть два роки

Служба автодоріг Київської області 19 вересня за результатами тендеру замовила у білоруського "Будівельно-монтажного тресту (СМТ) №8" поточний середній ремонт дороги М-05 Київ-Одеса за 695 млн гривень, передають "Наші гроші".

Реклама

Згідно з умовами тендеру, який проводився в системі ProZorro, до кінця 2020 року трасу відремонтують на ділянці 128-143 км довжиною 15 кілометрів. Гарантійний термін на дорожнє покриття становить десять років.

На зарплату піде 6,05 млн гривень або 0,9% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,2% – 1,18 млн гривень.

"СМТ №8" входить в білоруський державний холдинг "Белавтодор". З липня 2017 року разом з облавтодором з Бреста, Гомеля та Гродно компанія виграла низку тендерів в Україні на 1,33 млрд гривень, з яких цей – найбільший.

Допущеними конкурентами переможця тендера були компанії "Автомагістраль-Південь", "Техно-Буд-Центр" і ПБС.

Реклама

В активних торгах очікувана вартість закупівлі впала на 17%.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"

Нагадаємо, в Україні можуть побудувати перший автобан, який відповідає всім вимогам Європейського Союзу. Зокрема, Німеччина розглядає можливість виділення на це коштів. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, підбиваючи підсумки поїздки до Німеччини.

Раніше була названа попередня ціна проїзду по платних дорогах в Україні. Точна вартість буде відома після тендера з будівництва платної дороги Київ – Біла Церква.

Платні траси в усьому світі будуються для скорочення і випрямлення маршруту в обхід населених пунктів. Така дорога зазвичай коротше на 50-100 км – це дозволяє заощадити паливо і час, але за оплату. При цьому концесійні дороги будуватимуть з нуля. Існуючі траси залишаться безкоштовною альтернативою.

Також журналісти "Сегодня" розбиралися, як функціонують платні дороги в Угорщині і чи можливо таке в Україні:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти