Національний банк України (НБУ) планує вдосконалити вимоги до реєстрації платіжних систем, учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури. Про це інформує прес-служба регулятора.
Зокрема, йдеться про:
- оновлення порядку подання документів в НБУ, що передбачає можливість їхнього подання у вигляді електронних документів з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, електронних копій оригіналів документів на паперових носіях, а також документів на паперових носіях;
- спрощення вимог до правил платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти, які подаються в НБУ для реєстрації цих платіжних систем;
- актуалізації вимог до учасників платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти/нерезиденти;
- деталізації вимог регулятора щодо реєстрації непрямого учасника платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент;
- можливості отримання дубліката свідоцтва про узгодження правил/змін в правилах платіжної системи-резидента і реєстраційного свідоцтва, що засвідчує реєстрацію договору/змін до договору про участь у міжнародній платіжній системі-нерезидента, в разі їхньої втрати або пошкодження;
- удосконалення порядку погодження умов та порядку діяльності оператора послуг платіжної інфраструктури.
Раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що, за даними НБУ, фінансовий сектор в Україні перебуває у дуже сприятливих умовах, а системні ризики впали до історичного рекорду.

Крім того, з 19 червня український бізнес не мусить в обов'язковому порядку продавати валюту Нацбанку.
При цьому повідомлялося, що за підсумками травня обсяг готівки в обігу поза банківською системою України зменшився на 0,7% – до 349,6 млрд грн.
Читайте також:
- Нацбанк спростив ведення бізнесу в Україні
- Банки посилять перевірки: експерти розповіли про нововведення для бажаючих взяти кредит
- Банківські нововведення: жертвам шахраїв повернуть гроші, а кредит видаватимуть обережніше
- Дивіться, яка "штука": як нова банкнота в 1000 гривень вплине на зростання цін в Україні