Британський регулятор з питань конкуренції отримав скаргу на американську технологічну корпорацію Google через проведене цього року дослідження ринку онлайн-платформ і цифрової реклами.
Про це повідомляє інформагенція Reuters.
Технологічна і видавнича коаліція "Маркетологи для відкритого інтернету" (MOW) просять, щоб Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) затримало запуск технології Google Privacy Sandbox. На думку MOW, це видалить такі функції, як вхід у систему і рекламу з відкритого інтернету, і поставить їх під контроль Google.
"Ми дуже серйозно ставимося до питань, порушених у скарзі, і ретельно їх оцінимо, щоб вирішити, чи починати офіційне розслідування відповідно до закону про конкуренцію", — йдеться в заяві CMA.
Регулятор заявив: якщо знадобиться його оперативне втручання, він також оцінить, чи потрібно запровджувати тимчасові заходи, щоб припинити будь-яку можливу антиконкурентну поведінку до завершення повного розслідування.
На думку коаліції MOW, браузер Google Chrome та інструменти розробника Chromium було змінено, щоб дати йому більший контроль над роботою видавців, рекламодавців та інших цифрових компанії. У заяві MOW йдеться, що ці зміни планується повністю реалізувати на початку 2021 року.
"Якщо Google запустить цю технологію, вони будуть ефективно володіти засобами, за допомогою яких медіа-компанії, рекламодавці та технологічні компанії досягають своїх споживачів, і ця зміна буде незворотньою", — сказав директор MOW Джеймс Розуелл.
Сайт "Сьогодні" повідомляв, що браузер Google Chrome оновився, і назвав ТОП-6 найголовніших поліпшень.
Також нагадаємо, турецький антимонопольний регулятор наклав на Google 25,6 млн доларів штрафу, визнавши його винним у "несумлінній поведінці".