Українці все активніше скаржаться на неякісні покупки в інтернеті

3 грудня 2019, 15:58

У Держпродспоживслужбі за дев'ять месцев накопичилося 15 тисяч скарг

Кількість скарг на продавців товарів і послуг істотно зросла, але ефективність державної допомоги українським споживачам залишається невисокою. Про це розповів начальник відділу контролю над рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Державної споживчої служби Олег Кобельков, пише FinClub.

Реклама

"За дев'ять місяців цього року ми отримали понад 15 000 звернень громадян. Більшість з них стосується якості непродовольчих товарів. 41% – якості послуг, що надаються, з них 29% – якості житлово-комунальних " , – зазначив Кобельков.

За його словами, частка скарг на онлайн-торгівлю зросла.

"Хочу звернути увагу, що 7% звернень громадян стосується придбання товарів через інтернет або поза торговельними або офісними приміщеннями. У 2017 році ця цифра була 6,5%, в 2018-м – трохи менше 6,3%, зараз 7% – зростання на десять відсотків" , – розповів Кобельков.

Він відзначив зниження ефективності роботи Держпродспоживслужби, яка повинна отримувати узгодження Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства для кожної перевірки, при цьому для перевірки потрібно знати все про продавця, навіть його організаційно-правову форму власності, а ця інформація не зазначена в товарних чеках.

В тренді
Українців зобов'яжуть забезпечувати немічних батьків: за що доведеться платити
Реклама

"І ключове: якщо ми візьмемо нашу цифру ефективності розгляду звернень громадян, вона становить приблизно 49%. Років десять тому вона була значно вище – 70-75%. Ключове в цьому зниженні – питання неможливості ідентифікації продавця для здійснення перевірки. Оскільки фіскальний чек має всі необхідні атрибути, і оскільки на ваги покладено з боротьба за оподаткування, і боротьба з контрабандою, ми – затяті прихильники фіскалізації" , – зазначив він.

Нагадаємо, сайт "Сьогодні" раніше писав про те, як українцям підсовують неправильні цінники та недійсні чеки в магазинах:

Також сайт "Сьогодні" розповідав про те, як повернути несправний товар недобросовісному магазину.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти