Вагони необхідно списувати, виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації. Про це заявив віцепрезидент Всеукраїнської аграрної раді Михайло Соколов, коментуючи намір Мінінфраструктури і "Укрзалізниці" скоротити строк експлуатації вантажних вагонів, пише Politeka.
"Ця ініціатива викликає деякий подив. Тому що, якщо це приватний вагон, то до нього можуть пред'являтися претензії або вимоги щодо його технічного стану, а не його віку. Нас же не бентежить, що ми іноді живемо в будинках, яким 300 років? Якщо цей будинок після капремонту і стоїть, то він набагато краще, ніж новобудова", – пояснив Соколов.
За його словами, не має значення рік випуску вагона, важливо лише його технічний стан.
"На наш погляд, це дивний підхід – вимоги до вагону вимірювати його віком. Вони повинні бути в технічному стані – тобто їздить або не їздить, наскільки справна його ходова частина. А якщо сам вагон несправний – то будуть втрати зерна, воно може зіпсуватися чи ще щось в силу контакту з атмосферним повітрям, вологою тощо", – сказав Соколов.
Він також підкреслив, що технічний стан вагонів – це турбота їх власників, а не "Укрзалізниці".
Раніше президент асоціації "Укрведтранс", в яку входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталя Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити строк експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.
Своєю чергою, в "Укрметалургпромі" вважають, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.