Без довжелезних черг та з шопінгом онлайн. Так цього року відзначають "чорну п’ятницю" у США. Пандемія коронавірусу майже викреслила походи по магазинах. Аби першими схопити товар зі знижкою, люди вже не шикуються перед крамницями, бо розпродаж розтягнули і цілий тиждень цьогоріч прозвали "чорним".
Про це йдеться у сюжеті новин "Сьогодні".
У звичайні часи в ніч на "чорну п'ятницю" біля магазину вишукувалися величезні черги з охочих прикупити собі техніку або одяг зі знижкою. Та зараз біля входу — нікого. Бо все зачинено.
Свої двері магазини відчиняють значно пізніше. Люди потроху збираються лише на світанку. Та охочих купити омріяний товар — небагато. Найвитриваліших не лякає ані коронавірус, ані холод.
Це раніше на "чорну п'ятницю" в американських торгових центрах влаштовували справжнє побоїще у пошуках шалених знижок. Та цього року – без ажіотажу. До магазинів організовано запускають невеликими групами.
Найпопулярніший товар – телевізори. Їх відразу беруть по кілька штук, бо подешевшали на 300 доларів, кухонні комбайни – на 100.
Невеликі черги ще й тому, що "чорну п'ятницю" цьогоріч розтягнули в часі. І оголосили великі знижки ще від понеділка.
Величезні ряди з брендовим одягом. І знижки у 30, 40 та навіть 60 відсотків – і не лише у саму "чорну п'ятницю", аби люди не скупчувалися в одному місці. Міряти нічого не можна, тож у відділі одягу – людей одиниці.
Через пандемію багато американців знижки вишукують в Інтернеті. На покупки онлайн у "чорну п'ятницю" американці планують витратити майже 100 мільярдів доларів, це на третину більше ніж торік.
Нагадаємо, раніше сайт "Сьогодні" повідомляв, на які хитрощі йдуть магазини, щоб заманити покупців в "чорну п'ятницю".
Раніше "Сьогодні" публікували думки експертів про те, як і що купувати в "чорну п'ятницю", щоб реально заощадити.