Асоціація "Укркокс" вимагає від прем’єра не обмежувати строк експлуатації вантажних вагонів

9 жовтня 2020, 16:03

Инна Бабур Инна Бабур

У разі обмеження термінів експлуатації вагонів доведеться списати практично весь парк коксовозів

Обмеження строку експлуатації вантажних вагонів, яке ініціюють "Укрзалізниця" і Мінінфраструктури, неприпустиме. Таке рішення призведе до списання близько 60 тисяч вагонів і вагонного парку буде катастрофічно недостатньо для перевезень вантажів. Про це йдеться у відкритому листі прем'єр-міністру Денису Шмигалю від імені асоціації "Укркокс", яка об'єднує коксохімічні підприємства України, повідомляє "Znaj.ua".

Реклама

У асоціації попередили, що у випадку обмеження строків експлуатації вагонів доведеться списати практично весь парк коксовозів. А купити такий тип вагонів дуже складно – вони дорого коштують і їх мало, оскільки виробництво потребує складних технологій.

"Обмеження строків експлуатації вагонів призведе до суттєвого скорочення виробництва та зменшення доходів до держбюджету", – попередили в асоціації.

Там також нагадали, що промисловість в Україні на разі у кризовому стані. "У поточній ситуації потрібно проводити державницьку політику, яка буде направлена на покращення економічної ситуації в країні, а не задовольняти інтереси окремої галузі вагонобудівників, що в результаті буде наносити збиток іншим провідним галузям", – наголошується в листі.

В тренді
Долар застиг на місці, євро подешевшав: курс валют НБУ
Курс долара в Україні завмер
В тренді
Через війну в Ізраїлі МАУ скасувала авіарейси до Тель-Авіва: що робити з квитками
МАУ відкриває нові рейси з Києва і скасовує плату за зміну дати вильоту
В тренді
Долар в Україні знову подешевшав, євро припинив зростати: курс валют

"Задля уникнення штучного дефіциту на ринку вантажних вагонів та його негативного впливу на економіку України просимо надати доручення Міністерству інфраструктури України – доопрацювати проєкт наказу, який передбачає обмеження продовження строку експлуатації залізничних вантажних вагонів. А Мінекономіки та Державній регуляторній службі – оцінити негативний вплив на економіку України від обмеження продовження строків експлуатації вагонів з перевищенням нормативного строку служби, та зважити його із потенційними вигодами від обмеження строку продовження строку експлуатації. Сподіваємось, що в доопрацьованій редакції проєкту наказу буде врахована позиція всіх учасників ринку, а не тільки пропозиції однієї сторони, що дозволить забезпечити найкращий результат для економіки України", – наголосили промисловці.

Реклама

Нагадаємо, президент асоціації "Укрведтранс" Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити строк експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви. За її словами, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС, Україна зобов'язалася привести свою законодавчу базу у відповідність з європейськими директивами, в яких не передбачений нормативний термін служби вагонів.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти