Українські торгівельні мережі "йдуть" в Інтернет

"Просунутися" онлайн дорого і складно, попереджають експерти

Кілька великих рітейлерів оголосили про створення майданчиків продажів в інтернеті. За допомогою такої мультиканальної – можливості отримати товар за допомогою різних каналів комунікацій – мережі сподіваються збільшити попит. Новачкам доведеться несолодко при освоєнні інтернету, вважають експерти. Їм треба буде нарощувати маркетингові бюджети, пише ABCNews.

Мережі стали активно освоювати інтернет кілька років тому. Наприклад, в 2014 році великий український fashion-рітейлер Helen Marlen Group закрила близько 30% своїх магазинів і звернула увагу на інтернет-майданчик.

Реклама

Освоєння інтернету – данина часу. "Світові мережі, які відмовилися впроваджувати мультиканального, змушені були закрити всі свої магазини", – зауважує керівник групи управління асортиментом мережі "Ельдорадо" В'ячеслав Схильний. Така ж доля, як вважає експерт, чекає і українських гравців.

Для рітейлерів зараз впровадження мультиканального – це можливість підтримати падаючий попит. "Ми розраховуємо, що інтернет-майданчик буде продавати стільки ж, як і один магазин мережі", – пояснює генеральний директор компанії "Ультра" Андрій Макаров.

Це стане добрим бонусом для багатьох магазинів, враховуючи падіння продажів у цьому році. За даними Державної служби статистики, у серпні роздрібний товарообіг скоротився на 18,8% в порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. У непродовольчому ритейлі вони знизилися ще більше. За даними співвласника компанії Zeebra Дмитро Єрмоленко, за вісім місяців обсяг реалізації в натуральному вираженні скоротився приблизно в два рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У гривневому еквіваленті обороти порівнянні. Така ж ситуація спостерігається і в сегменті побутової техніки та електроніки.

Реклама

Майданчики для продажів в інтернеті бувають різними. Дешевий шлях – розміщення на торгових майданчиках, так званих маркетплейсах. Річні пакети з базовим функціоналом не вдарять по маркетинговому бюджету. При грамотній роботі з маркетплейсамі – оформленні каталогів товарів, повному описі пропозицій компанії, швидкого зворотного зв'язку з потенційними замовниками, які зробили запит в компанію, – можна генерувати до 80% продажів.

Керівник компанії AppleMint Андрій Казанцев пояснює, що в створення потужної майданчика необхідно вкласти не менше $ 40-50 тис., Ще десятки тисяч доларів необхідно щомісяця витрачати на просування сайту в пошукових системах і соціальних мережах.

Якщо правильно підійти до створення майданчика, наприклад, для продажу одягу або взуття, то термін окупності буде не менше року. Правда, для досягнення цього результату треба буде нівелювати кілька ризиків.

Ризики дебютантів

Реклама

Новачкам складно переманити клієнтів у найбільших інтернет-магазинів, тому що вони формували свою аудиторію протягом довгого часу за допомогою низьких цін. "Зараз ситуація змінилася і вартість товару у всіх каналах однакова", – підкреслює Схильний. Основними конкурентами для новачків стануть великі українські інтернет-магазини, наприклад, Rozetka.

Збільшаться й витрати на логістику, передрікає спеціаліст з комерційної нерухомості Зінченко. Наприклад, потенційному покупцеві взуття можуть привезти три пари чобіт – на розмір більше і менше замовлених в інтернеті. Але гарантій того, що їх придбають, немає. Навіть при виборі потрібного розміру пара чобіт може не підійти споживачеві.

Небезпечним є і намір деяких ритейлерів відкривати так звані пункти видачі товарів, які клієнт замовив в інтернеті. По такому шляху, наприклад, вже пробувала піти мережу Protoria. У результаті власники MTI змушені були відмовитися від цього бізнесу.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,01
52,01
52,01
25,48
54,49
54,04
50,60
27,58
57,79
56,79
56,68
28,29
57,94
56,41
54,92
26,76
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,59
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
52,99
50,81
26,24
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61972.21

Dogecoin (DOGE)

0.14

Ethereum (ETH)

3070.48

Litecoin (LTC)

81.94

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти