Як відкрити магазин-барахолку: бізнес-план

На торгівлі старими речами в онлайні заробимо 9000 грн в місяць

В останній виток кризи українці все активніше використовують можливості покупки-продажу старого одягу, взуття та іграшок в соціальних мережах. Благо для цих цілей створені спеціальні групи – барахолки. Ці тусовки, як правило, закриті від сторонніх очей, але отримати доступ туди нескладно: потрібно пройти схвалення адміністратора і не порушувати правил поведінки в групі. Барахолки можуть бути розділені за нішевим (взуття, дитячі речі, постільну білизну) або за регіональним принципом (Луцьк, Рівне, Тернопіль, Харків). "Україна активно йде в онлайн. Тому продажу через соцмережі можуть стати непоганим варіантом підробітку для сім'ї і навіть вирости в повноцінний бізнес. А все тому, що на старті інтернет-продажі не вимагають великих фінвитрат, але якщо правильно підбирати асортимент і вміти комунікувати з клієнтами, то обсяги торгівлі будуть постійно зростати", – вважає глава Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос. Тому "Сегодня" вивчила перспективи запуску невеликого онлайн-магазину з продажу вживаних речей в Києві.

Бізнес-план магазинчика б/в товарів

Реклама

1. Опис проекту

Відкриваємо в Києві онлайн – майданчик з торгівлі б /в одягом " Ексклюзив " . Будемо в соцмережах пропонувати чоловічий , жіночий , дитячий одяг і аксесуари . Орієнтуємося на сезонні потреби людей , запропонуємо якісний , чистий товар за демократичними цінами . В асортименті будуть також б /в і нові брендові товари – так звані прольоти . За оцінками , якщо щодня одна людина купить товарів на середній чек в 300 грн , наш проект окупиться через сім місяців .

2. Стартовий капітал

Реклама

Для запуску потрібно обладнання : ноутбук , модем – роутер , мобілка , фотоапарат ( можна використовувати " мильницю " або смартфон , але з хорошим дозволом камери ) , сканер , принтер . Закладемо 20 тис . грн . Створювати сайт не будемо – спочатку будемо працювати в соцмережах . Для цього в " Фейсбуці " організуємо групу під інтернет – магазин і будемо розміщувати товар в розкручених " блошиних ринках " . Спочатку продамо свої б /в речі , а також речі родичів і друзів . Далі будемо закуповувати секонд – товари . На формування асортименту закладемо 5 тис . грн .

ВСЬОГО: 25 тис. грн.

3. Маркетинг, реклама

Реклама
Постараємося отримувати безкоштовне розкручуванням інтернет – магазину , але закладемо 500 грн на покупку права розміщувати в " блошиних ринках " комерційні пости , оскільки в деяких групах є такі вимоги . Будемо конкурувати в цінах з популярними секонд – майданчиками , які працюють в соцмережах . Постійним покупцям запропонуємо невеликі знижки , навіть в 10 грн , щоб клієнти цікавилися нашим асортиментом . Задоволених покупців попросимо залишати відгуки .

ВСЬОГО: 500 грн в місяць.

 4. Поточні витрати

Раз проект буде працювати в онлайні , не потрібно орендувати приміщення під магазин – працювати будемо з дому . В результаті заощадимо на оренді приміщення . Але закладемо в поточні витрати оплату інтернету , мобз'вязку , ремонту техніки ( до 500 грн ) . А наймані працівники на старті не потрібні : проект забезпечує самозайнятість самому продавцеві (2000 грн в місяць ) . Ще 500 грн закладемо на поїздки для закупівлі товару і його доставку зі складу додому . Крім того , 2000 грн на місяць потрібно передбачити на підтримку товарного ряду .

ВСЬОГО: 5000 грн в місяць.

5. Окупність проекту

Як пояснюють експерти , середня націнка в онлайн – секонді становить 50-100 % . Тобто , якщо закупівля 1 кг секонду тягне на 70 грн , то пристойні джинси ( вагою 500-700 грамів ) можна продати за 150 грн . Припустимо , якщо щодня у нас будуть купувати товар на середній чек в 300 грн , то за місяць заробимо 9000 грн . Мінусуємо поточні (5000 грн ) і маркетингові ( 500 грн ) витрати ( всього 5500 грн ) , отримуємо дохід у вигляді 3500 грн . Виходить , що з урахуванням початкових інвестицій в 25 тис . грн наш проект окупиться через 7 місяців .

Перед відкриттям: вивчаємо ризики

Згодом можна буде піти від формату торгівлі тільки уживаними речами і зайнятися продажем нових речей, на які є попит на українському ринку. Тим більше що формат онлайн-торгівлі речами в соцмережах є універсальним для будь-якого підприємця: тут може працювати не тільки домогосподарка, студент або молода мама, але і великі виробники товару або оптові продавці. "Перспективи в онлайн-торгівлі нескінченні, оскільки можна торгувати вузькоспеціалізованими речами – старовинними картинами, радянськими меблями, хендмейд-ляльками і речами з конопель. А можна йти в широкий профіль – продавати паралельно штори з Китаю, дитячий одяг з В'єтнаму, чоловіче взуття з Туреччини і жіночі аксесуари з Білорусі. В даному випадку вибір товарного асортименту залежить від креативного мислення підприємця і онлайн-майданчиків, обраних для просування і пошуку покупців", – говорить Андрій Кривонос.

УПРАВЛІННЯ. Уважно вивчіть всі деталі ринку. "Обов'язково відстежуйте новинки в ніші, де хочете будувати бізнес. Вивчайте, які пропозиції конкурентів користуються шаленим попитом серед покупців: вони можуть пропонувати постільну білизну зеленого кольору в цяточку, а ви знайдете таку ж, але з більш стильним принтом в клітку або смужку. Корисно постійно шукати нових постачальників, які оновлюють товар, роблять якісну продукцію і формують демократичну цінову політику. Тоді якщо покупцям сподобається стилістика, скажімо, одягу або взуття, вони постійно стежитимуть за новинками постачальника. А все тому, що якщо товар подобається, то улюбленому бренду не змінюють. Не можна забувати і про модні тенденції: моделі в італійських журналах або окремі технічні новинки на китайському ринку можуть викликати ажіотаж серед українських покупців. Якщо звертати увагу на такі деталі, підприємець зможе створити ефективну бізнес-модель, де товар буде розпродаватися на ура, а залишки продукції виявляться мінімальними", – пояснює онлайн-продавець Інга Зінченко.

Важливо: слухати клієнта і інтуїцію

Комунікабельність і терпіння – ось якості, якими повинен володіти ідеальний інтернет-продавець. А ще, звичайно, знадобиться згадати про дбайливості, адже, як то кажуть, гроші люблять рахунок. "Онлайн-торгівля – сегмент послуг, де підприємцю доводиться по максимуму спілкуватися з людьми, хоч і віртуально. Тому важливо вміти підбирати потрібні фрази, якщо покупниця в поганому настрої або хоче щось купити, але що – сама не знає. Бувають клієнти з складним характером. Таких не влаштовує все: ціна, розмір, склад матеріалу, умови доставки ... Щоб не потонути в морі спілкування з людьми, потрібно відразу озвучити правила взаємодії. тобто, наприклад, товар відправляється за передоплатою, відправка відбувається за 1 -3 дні зі складу, заміна товару можлива в разі виробничого браку. Чіткий перелік правил дозволить заощадити час і нерви і продавцеві, і покупцеві. Але озвучивши правила, необхідно чітко їх дотримуватися – інакше високий ризик, що за підприємцем закріпиться репутація необов'язкового продавця, а це може серйозно знизити обсяги торгівлі", – говорить онлайн-продавець Ірина Марченко.

Кожен продавець сам визначає стиль онлайн-торгівлі. "Для визначення стилю "включайте" інтуїцію. Наприклад, постійним клієнтам можна зробити невелику знижку в 10-50 грн або подарувати сувенір. Така увага невтратна, але приємна покупцеві, і підвищує шанси, що людина знову звернеться за покупкою. Інтуїція корисна ще й в нестандартних ситуаціях. Наприклад, продавець продає свій товар тільки по передоплаті, але постійний покупець просить прислати річ післяплатою поштою і обіцяє сплатити при отриманні. Є, звичайно, ризик, що він не забере продукцію. але якщо раніше проблем з конкретним покупцем не було – можна піти людині назустріч", – пояснює Інга Зінченко. А Ірина Марченко радить суворо стежити за якістю товару: якщо з цього питання виникають часті скарги від клієнтів, краще знайти нових виробників, ніж псувати відносини з покупцями.

Правила побудови бізнесу

Якою б висококонкурентною не здавалася вам онлайн-торгівля вживаним одягом і взуттям в соцмережах, тут завжди можна знайти своє місце під сонцем. "Люди не хочуть одягатися однаково. Вони шукають індивідуальні, незвичайні і характерні речі. Тому комусь може бути цікава бабусина брошка, а комусь – вінтажна сукня а-ля вчителька молодших класів. Так що торгівля секонд-хендом або своїми бвшними речами завжди буде актуальною. Важливо тільки, щоб речі для продажу були в хорошому стані і відправлялися клієнту в чистому вигляді. Інакше потім клієнти не будуть більше цікавитися вашими лотами: мало кому приємно отримати одяг з діркою або запашком", – говорить Ірина Марченко.

Формат такої торгівлі в соцмережах дуже хороший тим, що не вимагає великих початкових інвестицій і може стати пробою підприємництва перед справжнім бізнес-стартом. "Спочатку реєструємо профіль у соціальних мережах; організовуємо групу-барахолку; відбираємо зайві речі зі свого гардеробу і робимо якісні фото. До речі, порада: варто робити або селфі, або складати цільні образи з використанням товару, що продається – покупець зможе побачити, як сидить річ на людині, або зрозуміти, з чим носити річ, що сподобалася. Далі ставимо оголошення з цінами і описом і розповідаємо про це своїм знайомих, друзям і рідним. Все це можна зробити самостійно і безкоштовно. Трохи пізніше варто вкластися в розкрутку своєї інтернет-платформи, наприклад, купуючи рекламу в соцмережах. І якщо після цього попит на товар зростає, спілкування з потенційними клієнтами вам подобається і виходить заробити непогані гроші – тоді має сенс продовжувати займатися онлайн-торгівлею. Якщо ж ця затія нагадує роботу "з-під палки"- краще завершити експеримент: продажі в соцмережах підходять не всім", – роз'яснює Інга Зінченко. При цьому експерти відзначають: якщо онлайн-продавець відчуває себе як риба у воді, варто розширювати торгівлю. "Можна пробувати в онлайн-торгівлі всі можливі майданчики: Facebook, Instagram, Etsy тощо. Адже можна орієнтуватися на покупців не тільки в Україні, а й за кордоном", – вважає керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,61
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,69
55,25
55,04
27,49
56,90
54,90
54,09
28,04
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
59,99
59,99
28,98
60,99
58,99
57,49
28,98
-
52,47
51,08
26,76
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64280.94

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3145.32

Litecoin (LTC)

84.26

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти