У цьому році була випущена вже третя модифікація броньовика "Козак". Чи зможе "Козак" II, у розробку якого не було вкладено жодної копійки з держбюджету, конкурувати з російським броньовиком "Тигр" який коштував РФ і закордонним інвесторам багатомільйонних вкладень?
Російський "Тигр" почали розробляти за замовленням ОАЕ, уряд яких вклав у проект більше $60 млн, але пізніше відмовився від нього. Іншого виходу, крім як поставити броньовик на озброєння російської армії, у РФ просто не було. За сумою вкладень російська розробка безумовно дорожче, але чи означає це, що вона краще вітчизняного "Козака", повністю побудованого силами приватного підприємства "Практика"?
Фото: український "Козак"
В якості платформи для нового "Козака" вибрали компактне шасі від італійського мікроавтобуса IVECO DAILY, яке змінило вантажне шасі, що використовувалося раніше. Завдяки такій зміні, автомобіль став менше і легше, що в свою чергу дозволило добитися оптимального співвідношення кінських сил на тонну ваги.
Фото: російський "Тигр"
Під броньованим капотом "Тигра" встановлений "газовський" силовий агрегат, який на 27 к.с. потужніший за український. Але при цьому російський броньовик на 1,7 тонн важче, а це значить що в питомій співвідношенні потужності на тонну ваги, він поступається "Козаку".
Читайте також:
- На заході України пройшов фестиваль унікальних ретро-автомобілів
- У Європі призупинили продаж низки моделей Volkswagen
- У Лондоні представили унікальний надзвуковий автомобіль
- Глобальний скандал у Volkswagen: автоконцерн зізнався у махінаціях
- Новим главою Volkswagen призначений гендиректор Porsche
- Скандал в Volkswagen: названий найбільш вірогідний кандидат на пост глави автокорцерна
- Скандал у Volkswagen: глава компанії йде у відставку
- Блондинка на "Оці" на швидкості 170 км/год "зробила" BMW X6