Чому корисно перебувати в автоклубі: допомога "своїм" як обов'язок і лікнепи від бувалих

Крім взаємодопомоги, клуби цікаві зустрічами і спільними поїздками

Зростання автоклубного руху в Україні почалося в середині нульових. "У 2005-2007 рр. В Україні прийшло кредитування. Народ став брати позики і змітати машини – та так, що в автосалонах черзі стояли! – згадує один із засновників Спілки автоклубів Дмитро Ретроград' (ветерани клубного руху пам'ятають його ще під ніком ДмитроАвто). - Але нові власники машин раптом стикалися з проблемами, які не могли вирішити самостійно. Пробите колесо, тріснула фара, поміняти масло – що з цим робити? Як боротися з даішниками? Де краще страхуватися? Люди молоді, просунуті, з доступом до інтернету, починали шукати інформацію там. У той час ще не було соцмереж, але були популярні форуми. Так і з'являлися перші майданчики для спілкування".

І незважаючи на розвиток соцмереж, автомобілісти як і раніше вважають за краще форуми – для них комунікаційним центром є форум на клубному сайті.

"З'явилися три основних види клубів, – розповідає ще один з батьків Союзу автоклубів – Дядя Фара. – По-перше, це клуби любителів конкретної марки або моделі. По-друге – регіональні клуби, які об'єднують автолюбителів якогось міста або області, незалежно від того, на чому вони їздять. і по-третє, клуби за інтересами: стрітрейсерів, позашляховиків, любителів тюнінгу, ретро-автомобілів тощо".

РАЗОМ МИ СИЛЬНІШІ, ЧИ НАВІЩО КЛУБ

Реклама

" Форум в клубі другорядний , спілкуватися можна і в соцмережах , – розповідає Дядя Фара . – Головне в автоклубі – це взаємовиручка " . Клубні машини , як правило , прикрашені наклейкою . І якщо таке авто виявилося на узбіччі з увімкненою " аварійкою " , то побратим обов'язково зупиниться допомогти – якщо , звичайно , він побратим по духу , а не просто формальний учасник . Не допомогти своєму в складній ситуації – для автоклубного руху один з " смертних гріхів " .

" Я , скільки бувало , стою на " аварійці " , щоб з кимось спокійно поспілкуватися , завжди хтось зі своїх зупиняється : " У тебе все в порядку ? " – розповідає Дядя Фара .

Якщо член клубу потрапляє в ДТП , туди ж незабаром з'їжджаються і одноклубники – після аварії людина в шоці і розгубленості . А так , поки вона в себе прийшла , розсудливі і досвідчені партнери по клубу вже і свідків переписали , і з даішниками поспілкувалися , і евакуацію машини організували .

КОНСУЛЬТАЦІЇ.Нікуди не поділася і функція передачі досвіду. "Соцмережі вбили формат форумів, – ділиться Дмитро Ретроград'. – Вони перестали бути настільки цікаві, як раніше, багато з них розпалися". Зараз клубний рух, за його словами, становить 15% від того, що було на піку розквіту. Проте на клубних форумах тривають обговорення, є розділи, присвячені актуальним темам – від заміни коліс до юрпитань. Серед членів клубу неважко знайти професіоналів в різних областях, які можуть дати раду. Автолюбитель-новачок може швидко пройти там "лікнеп" з найважливіших питань. Але і тим, хто за кермом десятиліття, купивши машину нової для себе марки, є сенс зареєструватися у відповідному клубі: це вбереже від багатьох "шишок".

ДЛЯ ДУШІ. Як і раніше , клуби залишаються місцем об'єднання людей . В їх рамках проводиться багато зустрічей і поїздок – розважальні , пізнавальні , соціально корисні . Дядя Фара наводить приклад , як одного разу вони їздили в Полтаву мити в музеї літаки або допомагали дитячому будинку .

Реклама

ЗВІДКИ БРАТИ ГРОШІ

Будь-яка діяльність вимагає фінансування , і хостинг сайту – не виняток . Грошове питання автоклуби вирішують по – різному . Є випадки , коли хтось із ентузіастів клубу виступав фактично в якості спонсора , створюючи і підтримуючи сайт за свої гроші . Але популярніше – метод добровільних внесків .

" На форумі кидається клич , що підходить час оплати сайту : скидати хто скільки може . Народ скинувся – хостинг за рік сплатили . Для тих , хто брав участь в оплаті , може бути привілей – наприклад , право заходити в якийсь закритий розділ форуму , – розповідає Дядя Фара . – А ми на зустрічах ставимо " скриньку доброти " .

Ніхто нікого не контролює : хтось кинув " п'ятірку " , хтось – ні " . Ще один із шляхів фінансування – пускати на сайт рекламу . Можна побачити оголошення такого роду : " Реклама допомагає оплачувати рахунки за розміщення нашого сайту . Будь ласка, вимкніть блокування ( розширення для браузерів , що блокують рекламні вікна . – Авт . " .

ПЛАТНЕ.Ряд клубів встановили обов'язкові внески для своїх членів . Вони можуть бути чисто символічними ( 50-100 грн в рік ) , але при великій кількості учасників набігає пристойна сума . Натомість учасник отримує клубну картку , яка може давати йому певні вигоди – наприклад , знижки у партнерів клубу : СТО , автомагазини , автомийки тощо . У цьому відношенні наш автоклубний рух слідує за західними зразками з великим запізненням .

" В Європі участь в автоклубах платна . Але вони гарантують своїм членам професійну допомогу в складних ситуаціях і страховий захист . Більш того : наприклад , німецькі клуби проводять краш – тести , тестують дитячі сидіння тощо . У Великобританії займаються лобізмом законопроектів . Про один з клубів говорять , що це четверта екстрена служба – після поліції , швидкої допомоги і пожежників " , – розповідає директор з маркетингу British Auto Club Роман Степановський . У нашій країні такого ще немає , але перші ластівки вже з'являються .

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,61
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,69
55,25
55,04
27,49
56,90
54,90
54,09
28,04
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
59,99
59,99
28,98
60,99
58,99
57,49
28,98
-
52,47
51,08
26,76
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64340.89

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3136.33

Litecoin (LTC)

85.9

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти