Що чекає Україну після заборони на імпорт автомобілів, старше 5 років

25 травня 2015, 04:43

У фахівців з органів сертифікації може виникнути спокуса підробляти сертифікати, вважають експерти

Президент Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко прокоментував Закон №7155 та Угоду про асоціацію з ЄС, які забороняють ввозити в Україну авто, які не відповідають стандарту Євро-5, тобто старше 5 років.

Реклама

"Я підозрюю, що з 01.01.2016 згідно Закону №7155 та Угоди про асоціацію з ЄС (Директива 1999/96/ЄС) після заборони ввезення в Україну авто, що не відповідають Євро-5, тобто старше 5 років, у фахівців з органів сертифікації виникне спокуса видавати сертифікати Євро-5 на авто, реально тягнуть тільки на Євро-3,4", – написав він на своїй сторінці в Facebook.

На його думку, в цьому випадку виникнуть два сценарії:

1) ВР приймає закон про введення кримінальної відповідальності за фальсифікацію сертифікатів, і користолюбця-аудитора очікує в'язниця;

2) У країні народжується нова система хабарів і поборів, кришована дуже високими чиновниками, місце керівника органу сертифікації стає синекурою, і ми продовжуємо залишатися однією з найбільш корумпованих країн світу.

В тренді
Apple розширить рекламний бізнес і потужно вдарить по доходах Facebook
Реклама

Довідка. Євро-5 – екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобілів, обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі, з жовтня 2008 року і для всіх легкових авто – з 1 вересня 2009 року. Норми щодо викидів: СН до 0,05 г/км, CO до 0,8 г/км і NOy до 0,06 г/км.


Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти