Нова транспортна схема для Одеси: які нововведення пропонують місту

Іноземні експерти проаналізували проблеми, запропонувавши відокремити рейки від автодоріг

Експерти Світового банку – організації, яка надає допомогу країнам, що розвиваються – проаналізували транспортну інфраструктуру Південної Пальміри. Днями дослідники представили проміжний звіт про стан громадського транспорту в місті. "Сегодня" з'ясувала, які особливості виділили експерти і як їх дослідження вплине на життя городян.

"В Одесі відносно велика частина громадського транспорту, в порівнянні з іншими засобами пересування, а маршрутна мережа покриває всі райони міста", – підкреслив у своїй презентації за проектом "Стійка мобільність для Одеси" представник Світового банку Девід Бреніг-Джонс. Експерт назвав доступними ціни на проїзд і схвалив інвестиції в оновлення рухомого складу. А ось головні больові точки – ненадійність сервісу, перевантажений і незручний транспорт, невідповідність маршрутної мережі потребам городян.

Реклама

"Фактично в місті існують дві окремі транспортні мережі: приватна і комунальна, які дублюють одна одну. Це призводить до збільшення пробігу транспорту, а значить – більшій кількості шкідливих викидів і до зменшення ефективності пересування", – резюмує Девід Бреніг-Джонс, вважаючи, що приватні автобусні перевізники, дублюючи схеми руху трамваїв і тролейбусів, виживають їх з ринку. Таким чином, комунального транспорту стає менше, і людям доводиться довго чекати на зупинках.

Щоб вирішити проблеми, експерт пропонує розробити нові маршрути, оновити рухомий склад громадського транспорту, відремонтувати транспортні розв'язки і відокремити трамвайні колії від автомобільних смуг. Однак в місті впроваджувати рекомендації не поспішають. "Ми приймемо ці дані до відома. Те, що є в звіті розумного, ми візьмемо, але є і те, що на сьогоднішній день неможливо виконати", – розповіла "Сегодня" прес-секретар міськради Наталія Мальцева.

Городяни з думкою експерта згодні, але виділяють свої причини занепаду. Так, одеський громадський працівник Юрій Нікітін пропонує і зовсім обмежити рух особистого транспорту в історичному центрі. "Приїхати в центр і поставити машину на узбіччі на півдня – це неправильно. Центр повинен бути в основному пішохідним, з винятками для громадського транспорту", – запропонував Нікітін, нагадавши європейську практику.

Реклама

У той же час активіст Сергій Сарафанюк вважає, що поліпшити перевезення можна, перемігши корупцію. "Монополія групи перевізників не дає інвестиціям прийти в цю галузь. А нинішня схема маршрутів позбавляє вибору, тому доводиться відмовлятися від зручності та економії і їздити на тому, що є", – говорить Сарафанюк.

ПОРТ  "ВРЯТУЄ" НОВА ЛОГІСТИКА

Крім роботи громадського транспорту, фахівці Світового банку вивчили і вплив на місто Одеського морського торгового порту. Експерти підрахували, що десята частина робочих місць в місті пов'язана з цим підприємством, однак порт робить і негативний вплив.

Реклама

"Як і більшість портів світу, він забруднює навколишнє середовище запахами, пилом і шумом. Найбільше пилу в повітрі витає після переробки зернових вантажів. У місцях, де перевантажують зерно, вітер переважно дме в місто", – пояснюють експерти Світового банку.

Щоб очистити повітря, пропонують модернізувати перевантажувальне обладнання, а в майбутньому і зовсім зосередити "брудні вантажі" в Південному і Чорноморському портах. Крім того, заради екології радять оновити транспортну розв'язку всередині порту і замінити дизельні двигуни електричними.

Експерти Світового банку – організації, яка надає допомогу країнам, що розвиваються – проаналізували транспортну інфраструктуру Південної Пальміри. Днями дослідники представили проміжний звіт про стан громадського транспорту в місті. "Сегодня" з'ясувала, які особливості виділили експерти і як їх дослідження вплине на життя городян.
"В Одесі відносно велика частина громадського транспорту, в порівнянні з іншими засобами пересування, а маршрутна мережа покриває всі райони міста", – підкреслив у своїй презентації за проектом "Стійка мобільність для Одеси" представник Світового банку Девід Бреніг-Джонс. Експерт назвав доступними ціни на проїзд і схвалив інвестиції в оновлення рухомого складу. А ось головні больові точки – ненадійність сервісу, перевантажений і незручний транспорт, невідповідність маршрутної мережі потребам городян.
"Фактично в місті існують дві окремі транспортні мережі: приватна і комунальна, які дублюють один одного. Це призводить до збільшення пробігу транспорту, а значить – більшій кількості шкідливих викидів і до зменшення ефективності пересування", – резюмує Девід Бреніг-Джонс, вважаючи, що приватні автобусні перевізники, дублюючи схеми руху трамваїв і тролейбусів, виживають їх з ринку. Таким чином, комунального транспорту стає менше, і людям доводиться довго чекати на зупинках.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,01
52,01
52,01
25,48
54,49
54,04
50,60
27,58
57,79
56,79
56,68
28,29
57,94
56,41
54,92
26,76
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,59
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
52,99
50,81
26,24
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

62989.66

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3108.24

Litecoin (LTC)

81.79

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти