У цьому році на ремонт вулиць, доріг та інфраструктури Дніпра з місцевого бюджету витратили 542 млн грн. При цьому плани на наступний рік у чиновників ще масштабніше: в 2017-му задумали реконструювати вдвічі більше об'єктів і порадувати дніпрян черговими інфраструктурними ноу-хау. "Сегодня" з'ясувала, як зміниться місто найближчим часом і чим збираються здивувати городян.
ДОРОГИ І ТРОТУАРИ. "На наступний рік у нас дуже великі плани, – розповідає віце-мер Михайло Лисенко. – Звичайно, обсяги буде залежати від своєчасного прийняття бюджету". Так, в майбутньому році планують капітально відремонтувати центральний проспект імені Яворницького, а також вулиці Курчатова і Шухевича, причому на останній обіцяють повністю замінити зношені трамвайні рейки. Крім того, завершать вже розпочатий ремонт пішохідної частини Набережній Перемоги – реконструйований буде ділянку від Південного моста і аж до вулиці Космічній.
МОСТИ. Крім широко розрекламованої чиновниками і активно обговорюваної в місті реконструкції Центрального мосту, яка стартує вже в грудні, незабаром роботи повинні початися і на двох інших жвавих сполучних ланках між правим і лівим берегами Дніпра – Кайдакському і Південному мостах. На першому полагодять з'їзди на набережну, гідроізоляцію і навіть поміняють дорожнє покриття. А ось плани щодо Південного мосту скромніше: роботи обмежаться антикорозійною обробкою переправи. Втім, капітально відремонтувати в майбутньому хочуть і його, але ось коли до цього самого ремонту приступлять, залежить від того, наскільки швидко будуть просуватися роботи на Центральному мосту.
ЗУПИНКИ. За задумом можновладців, на зміну звичайним зупинкам громадського транспорту прийде інфраструктурне ноу-хау. Зокрема, кожен комплекс складатиметься з торгового павільйону, в дах якого вмонтують антивандальні обігрівачі, електронне табло з інформацією про рух транспорту, точку доступу wi-fi і навіть роз'єми для підзарядки. Пілотний зразок нової зупинки в найближчі тижні виготовлять за рахунок міської казни, якої він обійдеться приблизно в 200 тис. грн. Решту ж диво-зупинок чиновники розраховують обладнати силами приватних інвесторів.
"Комплекси будуть встановлені за рахунок коштів їх майбутніх орендарів і операторів реклами, з якими ми підпишемо довгострокові договори оренди на конкурсних засадах", – розповідає Михайло Лисенко.
Втім, чиновник визнає, що не всі місця, де в Дніпрі розташовуються зупинки транспорту, будуть цікаві потенційним інвесторам. Для незатребуваних точок в мерії підготують альтернативний проект, який від основного відрізнятиметься лише відсутністю торгового павільйону, а реалізований буде за бюджетні гроші.
Читайте також:
- Опалювальний сезон в Одесі: лагодять тепломережі і завозять сіль
- Потужний ураган струсив Італію
- Транспортне питання в Одесі: трамваї залишать, а для авто – нова схема
- Як зміниться вулиця Мельникова в Києві: зона для вигулу тварин, Wi-Fi і вуличні меблі
- Потоп на Закарпатті: водні потоки блокують трасу Львів – Ужгород
- У Нідерландах планують прокласти пластикову дорогу
- У Дніпрі візьмуться за капітальний ремонт Центрального мосту: рух обмежать