Залізничне сполучення з Донбасом: "Укрзалізниця" розповіла, скільки втратила пасажирів

21 січня 2020, 05:20

Игорь Павловский

До Донецька з Києва їздило менше люду, ніж до Львова. Але більше, ніж до Одеси

/ Фото: Анастасія Іскрицька, Сьогодні

Останнім часом тема залізничного сполучення з регіонами ОРДЛО, які, як відомо, перебувають в транспортній блокаді з 2017 року, все частіше на слуху. Так, у грудні міністр закордонних справ Вадим Пристайко заявив, що "ні пасажирського, ні вантажного сполучення я не можу виключати". Але пізніше заступник міністра Василь Боднар пояснив, заявивши, що поки розробка залізничного сполучення не відбувається.

Реклама

"Про залізничне сполучення поки не йдеться. Йдеться тільки про відкриття додаткових пунктів пропуску для гуманітарних потреб. І таке доручення отримала Тристороння контактна група, вона над цим працює", – сказав він 20 грудня 2019 року.

На це відразу відреагували в ОРДЛО. Російські ЗМІ повідомили про намір бойовиків Луганська і Донецька відновити залізничне сполучення ... з Москвою. Під очевидною реакцією прихована тривога: прості жителі окупованих територій, очевидно, будуть вітати відновлення залізничного сполучення з Києвом. А це не зіграє на руку російській пропаганді.

Щоб відповісти на питання про перспективи відновлення залізничного сполучення, ми звернулися безпосередньо до "Укрзалізниці".

За даними перевізника, в довоєнному 2013-му пасажиропотік в напрямку Київ – Донецьк – Київ туди/назад склав 441,6/449,0 тис. пасажирів на рік, або приблизно 1,21/1,23 тис.осіб на добу. А в напрямку Київ – Луганськ – Київ – 0,66/0,71 тис. пасажирів на добу. Тобто майже 4 тисячі пасажирів переміщалися з Києва в Донецьк/Луганськ і назад щодня.

В тренді
Продукти продовжують дорожчати. Чи стане Великдень золотим?
Реклама

Для порівняння: саме той Донецький напрямок до війни поступався в пасажиропотоку напрямку Київ – Львів – Київ (1,64/1,63 тис. осіб на день) і Харківському напрямку (1,61/1,64 тис.осіб на день). При цьому в Донецьк людей їздило більше, ніж у напрямку Київ – Одеса – Київ (0,97/1,08 тис. осіб на день) або Київ – Дніпро – Київ (1,35/1,31 тис.осіб).

Детальніше про ситуацію з залізничним сполученням України з ОРДЛО читайте в нашому матеріалі "Потяги в Донецьк і Луганськ: що думають залізничники про відновлення сполучення".

Щодо прибутку, то за підсумками 2019 року УЗ знову чекає збитків- планується, що їхній розмір не перевищить 12 млрд гривень. Тільки за 10 місяців 2019 року збитки в приміському секторі склали 5,4 млрд гривень, серед яких заборгованість за перевезення пільгових категорій пасажирів – 339,6 млн гривень.

Також, як відомо, УЗ планує підвищити тарифи на пасажирські перевезення. Індексацію тарифів планується проводити поетапно, по 2% щомісяця, з 1 березня по 31 грудня 2020 року в усіх категоріях вагонів, крім 1-го класу поїздів "Інтерсіті+". Частина коштів – близько 700 млн гривень – компанія розраховує витратити на фінансування інвестиційної програми з оновлення рухомого складу.

Всі подробиці в спецтемі Нове загострення у війні з Росією

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти