Наступного року "Укрзалізниця" може підняти тарифи на 25%. Про це повідомляє видання МінПром, посилаючись на проект фінансового плану державного монополіста "Укрзалізниця" на 2017 рік, який зараз на розгляді Кабінету Міністрів України.
Найбільше заплатять вітчизняні експортери – від цієї категорії вантажів залізниця планує зібрати на 30,4% більше доходів, ніж минулого року.
"Також залізниця планує збільшити витрати на підрядні організації з 600 млн грн до 1,4 млрд грн., тобто більш ніж в 2,3 разу", – пише видання, нагадуючи, що компанія має в своєму розпорядженні 270 тис. співробітників і масу підприємств.
Документ дозволяє дійти висновків, що "Укрзалізниця" втрачає колосальні кошти на закупівлі дизельного палива.
"В середньому поточного року УЗ закуповувала дизпаливо по 16,75 тис. грн/тонну, що на 2,5 тис. грн вище за ціну закупівлі великими гравцями на ринку ДП. На наступний рік запропонована ціна в 18,1 тис. грн/тонну , що, на думку експертів паливного ринку, перевищуватиме оптові ціни приблизно на півтори тисячі гривень", – йдеться в матеріалі.
Відмінною рисою фінансового плану "Укрзалізниці" на 2017 рік, за інформацією журналістів, є видаткова частина: "Наприклад, під виглядом капітального будівництва на залізниці до фінплану вписана будівля двох житлових будинків на загальну суму в 90 млн грн, а зростання адміністративних витрат наступного року заплановано майже в двократному рівні – на 95,4%".
У статті також зазначається, що на практиці підвищення тарифів для українських виробників ризикує обернутися не тільки зниженням інвестиційних можливостей українських промисловців, але навіть зупинкою виробництва підприємств, що балансують на гежі рентабельності.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше