Криклій хоче розвивати авіатаксі: для цього потрібно скасувати ПДВ

1 лютого 2020, 06:11

Без податкової пільги навряд чи такі перевезення будуть рентабельними

Міністерство інфраструктури хоче, щоб в Україні затребуваною стала модель авіатаксі. Такими планами глава міністерства Владислав Криклій поділився з журналом Новий Час.

Реклама

Для того, щоб реалізувати проєкт, міністерство пропонує скасувати ПДВ на внутрішні авіаперевезення.

"У нас є правильна законодавча ініціатива: ми прибираємо податок на додану вартість на внутрішні перевезення. Надалі хочемо за акцизами попрацювати в цьому ж напрямку", – розповів міністр.

Він зазначив, що в Україні варто було б організувати більше таких авіамаршрутів, як Київ – Запоріжжя, коли ціна дорівнює залізничному квиткку або на 15-20% дорожча.

"І ми мусимо якомога більше таких маршрутів запускати", – додав Криклій.

Реклама

З його слів, 2019 року пасажиропотік в Україні зріс трохи менше, ніж на 20%, і потенціал для зростання є.

В тренді
Закони для МВФ і подорожчання горілки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ

"Нам є куди рости, ми тільки підходимо до показників Молдови. А треба надалі набирати темпи. Для цього ми вивчаємо можливість здачі в концесію чотирьох аеропортів", – заявив Криклій.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що Україна найближчим часом планує віддати в концесію чотири аеропорти, вісім залізничних вокзалів і кілька автомобільних доріг. Зі слів Криклія, МІУ розглядає передачу в концесію чотирьох аеропортів – "Львів", "Чернівці", "Херсон", "Запоріжжя".

Нагадаємо, пасажиропотік аеропортів України 2019 рокувиріс порівняно з попереднім 2018 роком на 18,5% і досяг 24,3 млн осіб.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що найбільшими аеропортами України за пасажиропотоком за 11 місяців 2019 року стали:

  • "Бориспіль" – 14,21 млн (+21,6%);
  • "Київ" (Жуляни) – 2,41 млн (-7,4%);
  • "Львів" – 2,05 млн (39,4%);
  • "Харків" – 1,23 млн (+39%);
  • "Запоріжжя" – 392,8 тис. (+6,3%);
  • "Дніпро" – 318,6 тис. (+14%).
Реклама

Новини "Сьогодні" розбиралися, як лоукостери заробляють на доплати за додаткові послуги, без яких пасажири практично не можуть обійтися:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти