Тренди онлайн-шопінгу: українці найчастіше роблять покупки в ліжку і в транспорті

2 грудня 2018, 06:40

Ірина Крикуненко

Українці люблять ходити в реальні магазини, але частіше вибирають собі покупки в інтернеті

Українцілюблятьплануватипокупкипередсномігуглитивідгукипро товари,вжеперебуваючивмагазині.Про цесвідчатьрезультатидослідженнякомпаніїIPSOS,якаопиталаонлайн1200 респондентівутравніічервніна замовленняпошуковоїсистемиGoogle."Сегодня"вивчиладанісоцопитуванняідізналася,якповодятьсяукраїнськіпокупцівмережі.

Костюмчик по фігурі

Реклама

Щостосуєтьсяпокупкиодягуівзуття,тонародмайжеврівній мірікупуєїхонлайнівзвичайнихмагазинах.

"Шляхвідрішеннядопокупкиодягуабовзуттязазвичайнедовгий:майжеполовинапокупокбулаздійсненапротягомдня,30%-протягом тижня",-говорятьавторидослідження.

Якщоговоритипроінтернет-шоперів,топотрібнікурткиічеревикивонинайчастішевибираютьнасайтахвиробників,впошуковій системіінасайтахпорівнянняцін.Тіж,хтовважає за кращепокупкивзвичайнихмагазинах,найчастішеприслухаютьсядо порадконсультантів.Надругомуітретьомумісціопинилисяпорадидрузівісоцмережівідповідно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

"Кожентретійукраїнець(28%),що купуєодягівзуття,відноситьсядокатегоріїтакзванихROPO-покупців(Research Online-Purchase Offline),тобтотих,хтошукаєонлайн,акупуєофлайн.Результатиопитуванняпоказують,що64%споживачіввважаютьосновнимбар'єром,що перешкоджаєкупівлі товаручерезінтернет,відсутністьможливостіпримірки,для40%респондентівзручнішезайтивнайближчиймагазин,а38%хочутьотриматитоварнегайноіне готовівитрачатичаснаочікуваннядоставки",-кажутьавторидослідження.

Цікавий факт: українці активно користуються смартфонами, але тільки для вивчення товару. Третина користувачів (33%) шукають таким чином інформацію про продукт і лише 11% в результаті купують одяг і взуття онлайн. Дослідження також показало, що 84% українців люблять вибирати покупки на смартфоні будинку, причому більше половини (51%) робить це в ліжку перед сном. Ще 33% вибирають майбутні покупки під час перегляду телевізора. Ще 28% роблять це на роботі, а 20% – в дорозі. Також мобільний активно використовують для повторного огляду: 38% порівнюють зі смартфона ціни на товар безпосередньо в традиційному магазині.

Технічний шопінг

Щостосуєтьсятехніки,тоїїне можнаназватиемоційноюпокупкою-50%опитанихкупуютьтелевізорипротягом тижняпісляприйняттярішення.Онлайнзамовляють56%опитаних.

"Протебагато хто зтих,хтозробивпокупкуофлайн,використовувалиінтернетдляпошукуінформації-35%ROPO-покупців.Основнимбар'єром,що перешкоджаєпокупцічерезінтернет,49%опитанихназваливідсутністьможливостіособистопротестуватителевізор",-говорятьавторидослідження.

Реклама

До покупкиноутбуківнародставитьсящесерйозніше-38%вибираютьпристрійбільшемісяця,22%укладаютьсяв30днівілише19%можутьсобідозволитизробитинезапланованупокупку.ПКкупуютьонлайнчастіше,ніжтелевізори-в55%випадків.ПрицьомуROPO-покупціввцьомусегментівиявилося36%.Зних53%шукаливідгукитаінформаціюпро технічні характеристикивмагазиніза допомогоюсмартфона.

Нагадаємо, що на минулому тижні ПриватБанк запустивприйомоплатиза допомогою Apple Pay для понад 5 000 українських інтернет-магазинів і онлайн-сервісів.

Ранішемиписали,щовсередині травнявУкраїніприйшовновийсервіс,якийдозволяєрозплачуватисязатовариіпослугиза допомогоюсмартфонааборозумнихгодинвідApple.Сайт"Сегодня"розповідає, в чому особливостіінновації,якпочатиїївикористовуватиічи безпечно це.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти