ПриватБанк заявив про збій: кол-центр і Приват24 не працюють

4 червня 2020, 11:51

Ксенія Капустинська Ксенія Капустинська

Клієнти також скаржаться на неможливість розплатитися карткою

В системі роботи ПриватБанку стався збій. Інформацію підтвердила пресслужба фінустанови. З усіма питаннями вона просить звертатися в чат на офіційному сайті або на сторінку банку в Facebook.

Реклама

"Авторизація в Приват24 і дзвінки до контакт-центру банку тимчасово недоступні. Незручності найближчим часом будуть усунені нашими фахівцями", – йдеться в повідомленні банку в Facebook.

Пресслужба уточнила, що проблеми виникли через "аварійну ситуацію мережевого обладнання".

Реклама

"Процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів і оплата картками в торговельній мережі та інтернеті працює", – запевнили в пресслужбі.

В тренді
Українська економіка зазнає втрат: в плюсі опинилася тільки одна з ключових галузей

Однак в соцмережах користувачі скаржаться, що картками ПриватБанку неможливо розплатитися в терміналах. Онлайн-оплата, за їхніми словами, теж не працює.

Нагадаємо, на початку карантину ПриватБанк припиняв готівковий обмін валют. Пізніше банк також продовжив термін дії всіх карток для виплат на 90 днів, щоб позбавити клієнтів необхідності відвідувати відділення банків під час карантину.

Також повідомлялося, що за підсумками 2019 року прибуток ПриватБанку досяг 32,6 млрд гривень. Таку інформацію оприлюднила пресслужба Міністерства фінансів.

Реклама

Крім того, новини "Сьогодні" розповідали про нові правила безготівкових платежів, які запрацювали в Україні з 28 квітня:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти