УЗ передбачили втрату клієнтів через підвищення тарифів на вантажоперевезення

Замість реформ Укрзалізниця намагається в черговий раз підвищити тарифи – заява гендиректора Федерації роботодавців транспорту України

Перш ніж пропонувати чергове підвищення тарифів на вантажоперевезення, необхідно провести давно назрілу реформу "Укрзалізниці". В іншому випадку фінансові проблеми УЗ ляжуть на бізнес.

Про це пише "Обозреватель", посилаючись на заяву гендиректора Федерації роботодавців транспорту України Володимира Гусака.

Реклама

"Викликає настороженість бажання якось змінити тарифи, причому в бік підвищення, грунтуючись на теперішньому тарифному керівництві і нинішньої моделі УЗ, яка давно застаріла. Ми неодноразово говорили про те, що все-таки необхідно завершити реформу УЗ – яка передбачена і життєвою необхідністю, і європейськими зобов'язаннями України, і здоровим глуздом", – сказав Гусак.

Він нагадав, що в рамках реформи повинна бути проведена реорганізація УЗ із поділом на декількох операторів. Перш за все, на оператора інфраструктури, оператора пасажирських перевезень і оператора вантажних перевезень. І лише потім потрібно піднімати питання тарифоутворення.

"Там, де це можливо, тарифи будуть регулюватися ринком, перш за все в сегменті вантажних перевезень, де можлива конкуренція. Ну і окремо, після реформування і після виділення оператора інфраструктури в окрему компанію, завдяки чому чітко стануть зрозумілі і витрати, і ефективність різних станцій, різних ділянок залізничної колії. Тоді тільки можна вести мову про тарифи", – пояснив Гусак.

Реклама

За його словами, зараз же складається враження, що необхідною реформою УЗ ніхто не хоче займатися – ані наглядова рада, ані нинішнє правління. Замість цього вони намагаються в черговий раз підвищити тарифи.

Він також нагадав, що за останні кілька років УЗ втратила значний обсяг вантажоперевезень, перш за все, через те що бізнес шукає альтернативні, більш прийнятні шляхи доставки своїх вантажів. На його думку, нове підвищення тарифів на залізничні перевезення лише посилить цю негативну для УЗ тенденцію.

"За останні кілька років УЗ втратила 30-40 мільйонів вантажоперевезень. Це приблизно 10%. І це не через економічний спад, а тому що потенційні клієнти УЗ переходять на альтернативні види транспорту, перш за все на автомобільний. За цей же період автомобільні перевезення в Україні зросли на 20-30%. Клієнти просто біжать з УЗ. Безумовно, кожне нове підвищення тарифів – це чергова втрата вантажопотоку, це чергова втрата доходів", – підкреслив Гусак.

Реклама

Як повідомлялося, раніше народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що стан залізниці критичний, а експлуатація окремих ділянок вже небезпечна. На його думку, без реформування "Укрзалізниці" кількість аварій на залізниці зростатиме.

У свою чергу, народний депутат від "Слуги народу" Юлія Гришина заявила, що стан АТ "Укрзалізниця" сьогодні не дозволяє їй повною мірою виконувати свої основні завдання.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,46
54,04
50,60
27,58
56,01
54,01
54,01
25,98
57,19
55,35
54,99
27,01
57,79
56,79
56,68
28,29
57,90
55,90
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,65
50,83
26,33
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63796.33

Dogecoin (DOGE)

0.14

Ethereum (ETH)

3212.36

Litecoin (LTC)

83.49

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти