Підприємець народився 28 березня 1936 року, в Бусдонго, Леон, Іспанія. Є засновником таких відомих модних брендів, як Zara, Bershka, Stradivarius. Є дуже закритою людиною – не спілкується з пресою. Ось визначаються правила бізнес-успіху одного з найзагадковіших підприємців Європи:
- Потрібно належати своєму бізнесу, а не навпаки.
- Хочу, щоб єдиними людьми, хто впізнає мене на вулиці, були моя родина, друзі та колеги.
- Команда – ключ до успіху. Тому потрібно бути в змозі утримувати таланти, мотивувати і залучати в команду унікальних людей. Треба пропонувати клієнтові якість – в дизайні, продукті, обслуговуванні. Потрібно задовольняти всі його бажання. Адже тільки покупець є двигуном будь-який бізнес-моделі.
- Треба побудувати свій бізнес так, щоб гнучкість і швидкість прийняття рішення та нові ідеї допомагали рости навіть в кризу, коли у конкурентів йде падіння.
- Якщо досягнете успіху, вашу бізнес-модель вивчатимуть в Гарварді.
- Помру від успіху? Дайте перепочити, ми ще тільки почали.
- Корисно бути фахівцем в тій справі, де розвиваєш бізнес. Поринайте в свою справу з головою, не розпорошуйтеся і займайтеся тільки тією справою, яка вам подобається.