Порти Азова можуть помітно збільшити перевалку вантажів: названа умова

4 грудня 2018, 11:13

Ситуація c судноплавством в Азовському морі залишається складною, відзначають в Адміністрації морських портів України

Українські морські порти "Бердянськ" і "Маріуполь" можуть збільшити перевалку вантажів на 800 тис. тонн в рік. Для цього потрібно, щоб Росія припинила здійснювати протиправні дії, заявили в Адміністрації морських портів України (АМПУ).

Реклама

У відомстві прокоментували повідомлення про те, що РФ частково розблокувала українські порти в Азовському морі. 

"Прохід декількох суден у перші дні грудня не вирішує проблем, які привели до майже дворазового скорочення кількості суднозаходів в українські порти. Водночас безперешкодне проходження суден через Керченську протоку дозволило б збільшити обсяги перевалки в українських портах на Азовському морі майже на 800 тис. тонн на рік", – відзначили в АМПУ.

Адміністрація підкреслює, що ситуація c судноплавством в Азовському морі залишається складною. Станом на 4 грудня проходу через Керченську протоку очікують 17 суден, які прямують до портів "Бердянськ" і "Маріуполь".

"За останні п'ять років через військові дій на Донбасі, будівництва моста через Керченську протоку і нинішніх безпідставних затримок суден порти "Маріуполь" і "Бердянськ" зменшили обсяги перевалки майже вдвічі – до 8,9 млн тонн. Це, в першу чергу, експорт продукції українських виробників до Італії, США, Туреччини, Єгипту, Тунісу, Великої Британії, Франції, Сирії", – зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

В тренді
Банк "Укрпошта" та антирекорд долара – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Колаж: "Сьогодні"
В тренді
В Україні змінять маркування м'яса, меду й оливкової олії
Фото: REUTERS/Ajeng Dinar Ulfiana
В тренді
ФОПи зможуть платити податки через додаток "Дія": як це буде працювати
"Дія" вже знає рахунки, на які повинні надходити податки
Реклама

За його словами, порти "Маріуполь" і "Бердянськ" вже стикалися з ситуацією, коли прохід суден через Керченську протоку був закритий декілька днів – під час монтажу арок Керченського моста. Однак нинішня затримка триваліша. Незважаючи на складну ситуацію в регіоні, АМПУ продовжує реалізацію проектів щодо днопоглиблення в портах Азова.

"Зараз ми працюємо власним флотом, тому що провідні міжнародні компанії поки не хочуть заводити свій спеціалізований флот в Азов. Це не дозволяє в повному обсязі реалізувати проекти днопоглиблення каналів і акваторій "Маріуполя"  та "Бердянська", – підкреслив голова АМПУ.

Нагадаємо, через блокування Росією Керченської протоки міжнародні кораблі потрапили в аварії. Отримали пошкодження вантажне суду Республіки Того і Республіки Мальта, а російський буксир PAL 3 (втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти