Лещенка повністю поглинуло тепле місце в наглядовій раді УЗ,- ексменеджер "Укрзалізниці"

21 серпня 2020, 13:11

Инна Бабур Инна Бабур

На думку Андрія Рязанцева, представник держкомпанії Лещенко бере участь в змові з приватною компанією

Член наглядової ради Укрзалізниці, а також голова Комітету з питань комплаєнсу та антикорупції Сергій Лещенко збрехав про те, що наглядова рада приймала будь-які рішення щодо оцінки дій компанії "Інтерпайп", яка є монопольним постачальником коліс для "Укрзалізниці" і планувала брати участь у великому тендері на поставку коліс для залізниці.

Реклама

Про це в Facebook написав екс-фінансовий директор "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев, повідомляє "Znaj.ua".

"Повинен констатувати, що член наглядової ради УЗ, який відповідає за протидію корупції, Сергій Лещенко бреше громадськості, чим сприяє посиленню павутини корупції як навколо, так і всередині цієї організації", – заявив Рязанцев.

За його словами, в інтерв'ю від 23 липня Сергій Лещенко повідомив, що наглядова рада "Укрзалізниці" нібито доручила підготувати висновки щодо участі компанії "Інтерпайп" в тендері, але на той момент Лещенко вже міг мати інсайдерську інформацію від компанії про те, що вона відмовиться від участі в тендері.

"Ось як виглядають рішучі дії справжніх борців з корупцією. Не за рішенням наглядової ради чи правління. Ні. У зв'язку з невиходом учасників", - додав Рязанцев.

В тренді
Закони для МВФ і подорожчання горілки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Реклама

На його думку, Лещенко, незважаючи на те що є представником держкомпанії, бере участь у змові з приватною компанією "Інтерпайп".

"Як не крути – все, немає більше головного в країні борця з корупцією. Його вже повністю поглинуло тепле місце в наглядовій раді УЗ", - зазначив ексменеджер "Укрзалізниці".

Нагадаємо, Сергій Лещенко очолив Комітет з питань комплаєнсу та антикорупції в "Укрзалізниці" в січні 2020 року. Компанія фігурує в низці корупційних скандалів щодо непрозорих закупівель, неякісних ремонтів вагонів, локомотивів, а також у зв'язку з намірами підвищити тарифи на вантажні та пасажирські перевезення.

Видання "Залізниця без корупції" 1 червня повідомляло, що після відновлення Росією 34% мит на українські залізничні колеса, яке може обмежити збут компанії "Інтерпайп" Віктора Пінчука, "Укрзалізниця" оголосила "астрономічні" тендери на колеса. Філія "Центр забезпечення виробництва" оголосила два тендери: 1,9 млрд грн на поставку суцільнокатаних коліс і 505 млн грн на поставку чорнових бандажів. Зазначалося, що потреба в колесах в такому обсязі доречна, якщо УЗ планує виробляти по 3-4 тисячі нових вагонів на рік і відновити обсяги ремонту, що в умовах фінансової кризи виглядає нереалістично. При цьому за останні два роки "Інтерпайп" підняв ціну на суцільнокатані колеса для "Укрзалізниці" на 100% – з 16 тис. грн до 30 тис. грн без ПДВ за штуку.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти