Ексглава УЗ Жмак: колії в катастрофічному стані, а фінплан досі не ухвалено

30 березня, 15:30

Ірина Ненько Ірина Ненько

Уряд все ще не затвердив фінансовий план "Укрзалізниці" на 2021 рік

Уряд має якнайшвидше затвердити фінансовий план "Укрзалізниці" на 2021 рік, щоб компанія змогла розпочати ремонт залізничних колій, які перебувають в критичному стані. Про це написав ексголова "Укрзалізниці" у своєму телеграм-каналі, реагуючи на сходження з колії поїзда Інтерсіті, повідомляє "Obozrevatel".

Реклама

"Цей інцидент ще раз підкреслив: залізничні колії знаходяться у критичному стані й потребують нагального ремонту. На це у розробленому нами фінансовому плані УЗ на 2021 передбачено понад 9 млрд грн капітальних інвестицій", - написав Жмак.

Він наголосив, уряд досі не затвердив фінплан "Укрзалізниці" на 2021 рік, тож компанія не має жодної можливості профінансувати роботи з ремонту залізничних колій та інфраструктури.

"Кабмін має терміново затвердити цей фінансовий план, без якого УЗ не може витратити ані копійки ні на ремонт інфраструктури, ні на ремонт рухомого складу", – зазначив Жмак.

Екскерівник УЗ також повідомив, що кошти на обіцяне залізничникам підвищення зарплат також передбачені цим планом. І поки він не затверджений, збільшити оплату праці співробітникам компанії УЗ не може.

Реклама

"Ще 26 лютого під час всеукраїнської селекторної наради з профспілками УЗ ми обговорили графік підвищення зарплати, повернення соціальних виплат, поступове скасування неповного робочого тижня та оптимізацію штату центрального апарату УЗ (як одного з джерел коштів для підвищення зарплат залізничникам). Всі ці питання пов’язані між собою і потребують комплексного підходу. І всі вони зафіксовані у фінансовому плані УЗ", - підсумував Жмак.

В тренді
Країни скуповують пшеницю і олію. Чому в усьому світі дорожчають продукти

Нагадаємо, 29 березня поїзд №732 Інтерсіті сполученням Київ – Запоріжжя зійшов з рейок у Запорізькій області. Під час інциденту у вагонах потягу знаходилися 88 пасажирів. У результаті інциденту ніхто не постраждав. УЗ створила комісію, яка розслідує причини аварії.

Як відомо, Кабінет міністрів на своєму засіданні 17 березня достроково припинив повноваження голови правління АТ "Українська залізниця" Володимира Жмака. Це сталося після того, як за його відставку одноголосно проголосувала наглядова рада "Укрзалізниці", не зазначивши причин відставки. Перед цим наглядова рада заблокувала реформу УЗ, яку розпочав Жмак за європейськими рекомендаціями. В.о. керівника УЗ призначили Івана Юрика.

Ексміністр інфраструктури Володимир Омелян припускає, що звільнення Володимира Жмака з посади керівника "Укрзалізниці" пов’язане з переділом повноважень між групами впливу в оточенні президента.

Економіст Борис Кушнірук також висловив переконання, що рішення звільнити Жмака свідчить про те, що доволі широке коло осіб, у тому числі і наглядова рада компанії, не хочуть реформ. Вони хочуть зберегти "Укрзалізницю" у тому вигляді, який дозволить її подальше розграбування.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти